Основні види конкурентних відносин на внутрішньому ринку промислової продукції

Мірко, Н. В. (2009) Основні види конкурентних відносин на внутрішньому ринку промислової продукції. Наукові записки. Серія “Економіка” (Вип.12). pp. 257-267.

[thumbnail of 33.pdf]
Preview
PDF - Published Version
Download (113kB) | Preview

Abstract

У статті досліджено основні види конкурентних відносин на внутрішньому ринку промислової продукції, що існують
у нерозривній єдності з товарним виробництвом та ринком.
Проаналізовано сучасний стан та перспективи оздоровлення
ситуації на внутрішньому ринку промислової продукції з урахуванням впливу світової економічної кризи.
(The main aspects of competitive relations at the home market of industrial production have been researched, that exist in inseparable unity with the trade manufacturing and market. Contemporary condition and perspectives of sanitation situation at the home
market of industrial production, taking into account influence of the world economy crisis have been analysed.)

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Конкуренція, промислова продукція, ринкова економіка, грошово-кредитна система, економічна криза, зовнішньоекономічний курс держави, диверсифікація виробництва, монополія (Competititon, industrial goods, market economy, money and credit system, economic crisis, foreign economic statedirection, producton diversification, monopoly)
Subjects: by fields of science > Economics
by fields of science > Economics > Finance
Divisions: UNSPECIFIED
Depositing User: Марія Беженар
Date Deposited: 26 Jan 2018 13:05
Last Modified: 26 Jan 2018 13:05
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/6708

Actions (login required)

View Item View Item