Торчук, А. (A. Torchuk ) (2010) Роль ЗМІ у ПР. Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: Матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених. pp. 210-214.
PDF
Download (216kB) |
Анотація
У статті визначається поняття ПР, засоби масової інформації, основні напрямки діяльності засобів масової інформації та досліджується роль засобів масової інформації у формуванні громадської думки (This article defnes a concept of PR, mass medias, basic directions of mass medias activity and determines the role of mass medias in forming of public opinion)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | паблік рілейшнз, засоби масової інформації, громадська думка (public relationship, mass medias, public opinion.) |
Теми: | За напрямами > Керування підприємствами. Менеджмент > Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз Навчальні матеріали та презентації |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут міжнародних відносин та національної безпеки > Кафедра інформаційно-документних комунікацій |
Розмістив/ла: | заввідділу Наталя Денисенко |
Дата розміщення: | 30 Тра 2011 08:09 |
Остання зміна: | 30 Тра 2011 08:09 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/675 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |