Роль ЗМІ у ПР

Торчук, А. (A. Torchuk ) (2010) Роль ЗМІ у ПР. Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: Матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених. pp. 210-214.

[thumbnail of 35.pdf] PDF
Download (216kB)

Анотація

У статті визначається поняття ПР, засоби масової інформації, основні напрямки діяльності засобів масової інформації та досліджується роль засобів масової інформації у формуванні громадської думки (This article defnes a concept of PR, mass medias, basic directions of mass medias activity and determines the role of mass medias in forming of public opinion)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: паблік рілейшнз, засоби масової інформації, громадська думка (public relationship, mass medias, public opinion.)
Теми: За напрямами > Керування підприємствами. Менеджмент > Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: Навчально-науковий інститут міжнародних відносин та національної безпеки > Кафедра інформаційно-документних комунікацій
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 30 Тра 2011 08:09
Остання зміна: 30 Тра 2011 08:09
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/675

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент