Роль ЗМІ у ПР

Торчук, А. (A. Torchuk ) (2010) Роль ЗМІ у ПР. Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: Матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених. pp. 210-214.

[thumbnail of 35.pdf] PDF
Download (216kB)

Abstract

У статті визначається поняття ПР, засоби масової інформації, основні напрямки діяльності засобів масової інформації та досліджується роль засобів масової інформації у формуванні громадської думки (This article defnes a concept of PR, mass medias, basic directions of mass medias activity and determines the role of mass medias in forming of public opinion)

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: паблік рілейшнз, засоби масової інформації, громадська думка (public relationship, mass medias, public opinion.)
Subjects: by fields of science > Management of enterprises. Management > Advertising. Information System. PR
Навчальні матеріали та презентації
Divisions: The College of International Relationship > The Department of Documentation and Information Activities
Depositing User: заввідділу Наталя Денисенко
Date Deposited: 30 May 2011 08:09
Last Modified: 30 May 2011 08:09
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/675

Actions (login required)

View Item View Item