Торчук, А. (A. Torchuk ) (2010) Роль ЗМІ у ПР. Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: Матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених. pp. 210-214.
![]() |
PDF
Download (216kB) |
Abstract
У статті визначається поняття ПР, засоби масової інформації, основні напрямки діяльності засобів масової інформації та досліджується роль засобів масової інформації у формуванні громадської думки (This article defnes a concept of PR, mass medias, basic directions of mass medias activity and determines the role of mass medias in forming of public opinion)
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | паблік рілейшнз, засоби масової інформації, громадська думка (public relationship, mass medias, public opinion.) |
Subjects: | by fields of science > Management of enterprises. Management > Advertising. Information System. PR Навчальні матеріали та презентації |
Divisions: | The College of International Relationship > The Department of Documentation and Information Activities |
Depositing User: | заввідділу Наталя Денисенко |
Date Deposited: | 30 May 2011 08:09 |
Last Modified: | 30 May 2011 08:09 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/675 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |