Реклама у друкованих засобах масової інформації: основні переваги розміщення та критерії поширення

Глущук, М. (M. Hlushchuk) (2010) Реклама у друкованих засобах масової інформації: основні переваги розміщення та критерії поширення. Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: Матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених. pp. 215-219.

[thumbnail of 36.pdf] PDF
Download (230kB)

Abstract

У статті дано коротку характеристику реклами у друкованих засобах масової інформації. Визначено головні особливості реклами у пресі, переваги такого розміщення та критерії поширення реклами у друкованих ЗМІ (There is a shot characteristic of the advertising in the published mass media in this article. It was determined the main specialties of the advertising in the press, advantages of such placement and criterions of extension advertising in the press.)

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: реклама, друковані засоби масової інформації, газети, журнали, тираж, рейтинг, обсяг реалізації (advertising, published mass media, newspapers, magazines, circulation, rating, size of realization)
Subjects: by fields of science > Management of enterprises. Management > Advertising. Information System. PR
by fields of science > General section > Газети. Преса. Прес-центр.
Навчальні матеріали та презентації
Divisions: The College of International Relationship > The Department of Documentation and Information Activities
Depositing User: заввідділу Наталя Денисенко
Date Deposited: 30 May 2011 08:14
Last Modified: 30 May 2011 08:14
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/676

Actions (login required)

View Item View Item