Психологічні аспекти поведінки продавця в електронній комерції

Зубенко, І. Р. (I. Zubenko) (2011) Психологічні аспекти поведінки продавця в електронній комерції. Наукові записки. Серія "Психологія", 1 (17). pp. 125-132. ISSN 2415-7384

[thumbnail of topic3-Zubenko.pdf] PDF
Download (446kB)
Official URL: https://psj.oa.edu.ua/

Анотація

Стаття присвячена теоретичному аналізу психологічних аспектів поведінки продавця у електронній комерції. Автор розглядає головні особливості електронного середовища Інтернет, поведінки користувачів у ньому, а також пропонує модель ідеального образу дій продавця, що прагне отримати довіру відвідувачів та перетворити їх у покупців.

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Інтернет, електронна комерція, веб-сайт, лояльність покупців, репутація продавця, довіра.
Теми: За напрямами > Психологія
Підрозділи: Економічний факультет > Кафедра економіко-математичного моделювання та інформаційних технологій
Розмістив/ла: Адміністратор Ігор Зубенко
Дата розміщення: 25 Вер 2019 07:42
Остання зміна: 25 Вер 2019 07:42
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7093

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент