Борзенко, О. П. (O. Borzenko) (2017) Комунікативна компетенція як засіб реалізації практичних навичок іншомовного спілкування (Communicative competence as a means of implementation of a foreign language practical skills). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» (Вип.67). pp. 55-58. ISSN 2519-2558
PDF
- Published Version
Download (398kB) |
Анотація
У статті проаналізовано питання іншомовної комунікативної компетенції та встановлено, що її формування є основною метою мовного навчання, що комунікація – найважливіший чинник формування суспільства, пов`язана з конкретним етносом, його культурою, історією, психологією, тобто специфікою світосприйняття, світобачення. З`ясовано, що більшість дослідників вважають мовленнєву діяльність універсальною та національно специфічною. Установлено, що мова є засобом спілкування з ключовою комунікативною функцією, під час спілкування одночасно задіяні як мова так і мовлення, тобто мова реалізує своє призначення бути засобом комунікації тільки через мовлення та основним механізмом передавання інформації в спілкуванні, а також універсальність мови уможливлює як внутрішнє, так і міжкультурне спілкування. Встановлено, що навички є автоматизованими компонентами, основою уміння мовленнєвої діяльності, що всі види компетенції формують іншомовну комунікативну компетенцію, удосконалюють вміння практичного оволодіння іноземною мовою. З`ясовано, що сучасність вимагає нових підходів до організації та вдосконалення навчального процесу вивчення іноземної мови. Одним із основних компонентом навчального процесу є засоби навчання, які впливають на якість знань, покращують засвоєння навчального матеріалу. Для іншомовного спілкування необхідний додатковий комплекс знань, практичних навичок та вмінь, який дасть змогу студентам в умовах безпосередньої міжкультурної комунікації легко вступати у контакт із представниками іншої культури, розуміти наміри і поведінку партнерів по спілкуванню, планувати свої мовленнєві вчинки відповідно до соціокультурної специфіки країни. Отже, оволодіння студентами іншомовним спілкуванням означає формування у них певного рівня комунікативної компетенції, достатнього для здійснення міжкультурного спілкування в мовленнєвої діяльності.
(The issues of foreign language communicative competence have been analyzed in this article. It has been established that its formation is the main goal of language teaching and communication is the most important factor in the formation of a society, connected with a specific ethnos, its culture, history, psychology, that is, the specificity of world perception, worldview. It is stated that the majority of researchers consider the speech activity to be universal and nationally specific. It has been established that language is a means of communicating with the key communicative function, while communicating simultaneously both language and speech are used, that is, the language realizes its purpose to be a means of communication only through speech and the main mechanism of transmitting information in communication, as well as the versatility of the language makes either internal or intercultural communication possible. It has been established that skills are automated components, the basis of speech activity, that all types of competences form foreign language communicative competence, improve the ability to practice foreign language skills. It is stated that modernity demands new approaches to the organization and improvement of the process of learning a foreign language. One of the main components of the learning process is the learning tools that affect the quality of knowledge, improve the studying of learning material. For communication in a foreign language, an additional set of knowledge, practical skills and skills is required; it will enable students, in the context of direct intercultural communication, to easily get in touch with representatives of another culture, understand the intentions and behavior of communication partners, and plan their speech activities in accordance with the country’s socio-cultural specifics. Consequently, mastering students’ intercultural communication means forming of a certain level of communicative competence that is sufficient for intercultural communication in speech activity.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Kомунікація, суспільство, іншомовна комунікативна компетенція, іншомовне спілкування, практичні навички, мова, іноземна мова (Communication, society, foreign language communicative competence, foreign language communication, practical skills, language, foreign language) |
Теми: | За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури |
Підрозділи: | UNSPECIFIED |
Розмістив/ла: | Ірина Погончук |
Дата розміщення: | 30 Лис 2018 13:39 |
Остання зміна: | 30 Лис 2018 13:39 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7414 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |