Прийоми маніпулювання у французьких рекламних текстах «Produits de luxe» (The methods of manipulation in the french advertising texts of «luxury goods»)

Войтенко, М. В. (M. Voitenko) (2017) Прийоми маніпулювання у французьких рекламних текстах «Produits de luxe» (The methods of manipulation in the french advertising texts of «luxury goods»). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» (Вип.67). pp. 65-68. ISSN 2519-2558

[thumbnail of 19.pdf] PDF - Published Version
Download (1MB)

Анотація

У цій статті досліджуються прийоми маніпулювання, що застосовуються у французьких рекламних текстах «produits de luxe». Виділяються апріорний та апостеріорний смисли, що закладені в рекламних повідомленнях. А також запропонована класифікація основних прийомів маніпулювання, що переважно застосовуються у рекламі «предметів розкоші».
(The article deals with the methods of manipulation that are used in the French advertising texts of «luxury goods». The article focuses on the study of the a priori and a posteriori communicative meanings, which are singled out in the French advertisements. The author suggests a classification of the basic methods of manipulation, which are mostly used in the French advertising of «luxury goods».)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Реклама, рекламний текст, апріорний та апостеріорний комунікативні смисли, прийоми маніпулювання (Advertisement, advertising text, a priori and a posteriori communicative meanings, methods of manipulation)
Теми: За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Ірина Погончук
Дата розміщення: 17 Гру 2018 13:26
Остання зміна: 17 Гру 2018 13:26
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7417

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент