Характеристика структури та змісту тренінгової програми з оптимізації процесу метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності

Августюк, М. М. (M. Avhustyuk) (2016) Характеристика структури та змісту тренінгової програми з оптимізації процесу метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» (Вип.3). pp. 3-17. ISSN 966-7631-15-Х

[thumbnail of 3.pdf] PDF - Published Version
Download (282kB)

Анотація

У статті обґрунтовано характеристику та зміст тренінгової програми з оптимізації процесу метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності студентів ВНЗ. Окреслені завдання кожної стадії розробленого тренінгу. Крім того, подано опис результатів її апробації.
(The article provides the characteristics and content of the training program aiming to optimize the metacognitive monitoring process of educational activities of university students. Objectives of each stage of the developed training are established. The description of the results of testing is also presented.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: ілюзія знання, метакогнітивний моніторинг, навчальна діяльність, тренінг (illusion of knowing, metacognitive monitoring, educational activities, training)
Теми: За напрямами > Психологія
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 20 Січ 2019 12:27
Остання зміна: 20 Січ 2019 12:27
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7484

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент