Шпак, М. М. (M. Spak) (2016) Cтановлення емоційного інтелекту в дошкільному віці як передумова його розвитку в молодшого школяра. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» (Вип.4). pp. 196-205. ISSN 966-7631-15-Х
PDF
- Published Version
Download (331kB) |
Анотація
У статті розкрито вікові передумови розвитку емоційного
інтелекту молодших школярів. Теоретично обґрунтовано особливості емоційного розвитку дітей дошкільного віку. Емпірично визначено рівень розвитку емоційного інтелекту в дошкільників.
Встановлено, що в дошкільному віці відбувається становлення емоційного інтелекту, пов’язане із соціалізацією дітей, що виражається в емоційній спрямованості дитини більшою мірою на людей, ніж на певні предмети чи речі. Емоційні переживання дошкільнят пов’язані передусім із взаємостосунками з близькими людьми (батьками, вихователем, друзями). У цьому віці розвивається здатність дитини до емоційної децентрації, емпатії, співпереживання, співчуття, що забезпечує розвиток у неї міжособистісного емоційного інтелекту.
(The article deals with the age preconditions of the development of emotional intelligence of elementary school pupils. The peculiarities of emotional development of preschool children are theoretically grounded. A level of the development of emotional intelligence of
preschoolers is empirically determined. It is found out that at preschool age occurs the formation of emotional intelligence related with the socialization of children, resulting in emotional orientation of the child more on people than on specifi c objects or things. Emotional
experiences of preschoolers related primarily with the relationship with relatives (parents, tutor, friends). At this age develops the ability of the child to emotional decentration, empathy, compassion, sympathy that
ensuring the development of interpersonal emotional intelligence.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | емоційний інтелект, передумови, становлення, розвиток, дошкільний вік, молодші школярі (emotional intelligence, preconditions, formation, development, preschool age, elementary school pupils) |
Теми: | За напрямами > Психологія |
Підрозділи: | UNSPECIFIED |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 31 Січ 2019 10:22 |
Остання зміна: | 31 Січ 2019 10:22 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7520 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |