Social and psychological factors of professionalism of headmasters of comprehensive educational institutions

Shuldyk, A. (А. Шулдик) (2016) Social and psychological factors of professionalism of headmasters of comprehensive educational institutions. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» (Вип.4). pp. 206-218. ISSN 966-7631-15-Х

[thumbnail of 21.pdf] PDF - Published Version
Download (300kB)

Анотація

The article deals with social and psychological factors of professional progress of secondary schools headmasters. The infl uence of age, gender and work experience on professionalism progress of secondary schools headmasters are shown in the article. The headmasters’confi nement that comes from different gender, age and work experience at the position of headmaster that low up the process
of professional progress are described.
(У статті йдеться про сутність та структуру, а також про
соціально-психологічні чинники розвитку професіоналізму керівників загальноосвітніх навчальних закладів. Розкрито вплив віку, статі та стажу роботи керівників загальноосвітніх навчальних закладів на розвиток їхнього професіоналізму. Описано обмеження керівників різної статі, віку та стажу роботи на керівній посаді, які гальмують розвиток професіоналізму керівників.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: professionalism, the factors of professional development of secondary schools Masters, professional confi nement (професіоналізм, чинники розвитку професіоналізму керівників загальноосвітніх навчальних закладів, обмеження в розвитку професіоналізму)
Теми: За напрямами > Психологія
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 31 Січ 2019 11:22
Остання зміна: 31 Січ 2019 11:22
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7521

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент