Психологічні особливості та механізми саморегуляції в навчальній діяльності студентів

Балашов, E. (Е. Balashov) (2017) Психологічні особливості та механізми саморегуляції в навчальній діяльності студентів. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» (Вип.5). pp. 5-13. ISSN 2415–7384

[thumbnail of 3.pdf] PDF - Published Version
Download (259kB)

Abstract

У статті розглянуто теоретичні підходи до визначення змісту саморегуляції; уточнено сутність поняття та теоретичні
підходи до її вивчення у психологічній науці; охарактеризовано структурні компоненти і механізми саморегуляції в навчальній діяльності.
(The theoretical approaches to the definition of the content of self-regulation have been discussed in the articles. The essence of the concept and theoretical approaches to its study within the boundaries of psychological sphere has been specified.
The structural components and mechanisms of self-regulation at the educational activities have been characterized.)

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: саморегуляція, навчальна діяльність, механізм саморегуляції; особистість (self-regulation; educational activity; mechanisms of self-regulation; personality)
Subjects: by fields of science > Psychology
Divisions: The College of Humanities > The Department of Psychological and Pedagogical Sciences
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 04 Feb 2019 15:16
Last Modified: 04 Feb 2019 15:16
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7524

Actions (login required)

View Item View Item