Навчальна автономія студентів як передумова ефективності групової проектної діяльності під час вивчення іноземної мови

Каламаж, В. О. (V. Kalamazh) (2017) Навчальна автономія студентів як передумова ефективності групової проектної діяльності під час вивчення іноземної мови. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» (Вип.5). pp. 40-53. ISSN 2415-7384

[thumbnail of 6.pdf] PDF - Published Version
Download (327kB)

Анотація

Вплив навчальної проектної діяльності на розвиток та саморозвиток загальних і предметних компетентностей студентів широко визнано у психолого-педагогічній літературі. Стратегії та методи, які використовують у груповій проектній діяльності, є одними з найбільш релевантних для формування навчальної автономії студентів, для оволодіння ними засобами саморегульованого навчання. У статті викладено результати емпіричного дослідження щодо передумов застосування групової проектної діяльності у процесі вивчення іноземної мови. Зокрема, досліджено частоту використання студентами різних видів автономної практики під час вивчення англійської мови та перцепцію викладачів англійської мови навчальної автономії студентів.
(The influence of a project activity on the development and selfdevelopment of students’ general and specific competences is widely recognized in psycho-pedagogical literature. Strategies and methods which are used in group project activity are among the most appropriate for students’ learning autonomy formation and for acquirement of means of self-regulated learning. Empirical research results of preconditions of implementing students’ group project activity in a foreign language learning process are presented in this article. In particular,
frequency of students’ usage of different types of autonomic practice during foreign language learning and English language teachers’ perception of students’ learning autonomy have been examined.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: групова проектна діяльність, навчальна автономія, саморегульоване навчання (group project activity, learning autonomy, self-regulated learning)
Теми: За напрямами > Психологія
Підрозділи: UNSPECIFIED
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 06 Лют 2019 08:02
Остання зміна: 06 Лют 2019 08:02
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7527

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент