Лушпай , Л. І. (L. Lushpai) (2010) Буллінг як соціально-педагогічна проблема та шляхи її вирішення (на прикладі досвіду середніх загальноосвітніх шкіл Великої Британії). Українознавчий альманах (Вип. 4). pp. 126-131.
PDF
- Published Version
Download (137kB) |
Abstract
У статті проаналізовано явище буллінгу з соціально-педагогічної точки зору. Доводиться, що діючі в суспільстві гендерні стереотипи спричиняють виникнення цієї проблеми. Заходи, спрямовані на викорінення цього явища, є важливим напрямком виховання гендерної культури молодого покоління. (Problem of bullying is analysed from socio-pedagogical perspective. The author proves that bullying is caused by the existing gender stereotypes. Anti-bullying strategies are of great importance in forming gender culture of a young generation)
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | by fields of science > Education > Pedagogics Навчальні матеріали та презентації |
Divisions: | Scientific centre > Laboratoty „Modern Technologies of Forming Foreign Language’s Communicative Competence” Educational and Scientific Institute of Linguistics > Department of Intercultural Communication |
Depositing User: | Галина Цеп'юк |
Date Deposited: | 08 Jun 2011 08:19 |
Last Modified: | 08 Jun 2011 08:41 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/761 |
Actions (login required)
View Item |