Буллінг як соціально-педагогічна проблема та шляхи її вирішення (на прикладі досвіду середніх загальноосвітніх шкіл Великої Британії).

Лушпай , Л. І. (L. Lushpai) (2010) Буллінг як соціально-педагогічна проблема та шляхи її вирішення (на прикладі досвіду середніх загальноосвітніх шкіл Великої Британії). Українознавчий альманах (Вип. 4). pp. 126-131.

[thumbnail of buling.pdf] PDF - Published Version
Download (137kB)

Abstract

У статті проаналізовано явище буллінгу з соціально-педагогічної точки зору. Доводиться, що діючі в суспільстві гендерні стереотипи спричиняють виникнення цієї проблеми. Заходи, спрямовані на викорінення цього явища, є важливим напрямком виховання гендерної культури молодого покоління. (Problem of bullying is analysed from socio-pedagogical perspective. The author proves that bullying is caused by the existing gender stereotypes. Anti-bullying strategies are of great importance in forming gender culture of a young generation)

Item Type: Article
Subjects: by fields of science > Education > Pedagogics
Навчальні матеріали та презентації
Divisions: Scientific centre > Laboratoty „Modern Technologies of Forming Foreign Language’s Communicative Competence”
Educational and Scientific Institute of Linguistics > Department of Intercultural Communication
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 08 Jun 2011 08:19
Last Modified: 08 Jun 2011 08:41
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/761

Actions (login required)

View Item View Item