Сценарні установки як чинник професійного вигорання вчителів початкової школи (Scenario settings as the factor of professional burnout of primary school teachers)

Гандзілевська, Г. (H. Handzilevska) and Червінко, Л. (L. Chervinko) (2019) Сценарні установки як чинник професійного вигорання вчителів початкової школи (Scenario settings as the factor of professional burnout of primary school teachers). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : науковий журнал (Вип.8). pp. 13-17. ISSN 2415–7384

[thumbnail of 5.pdf] PDF - Published Version
Download (550kB)

Abstract

У статті описано проблему професійного вигорання вчителів початкових класів крізь призму розгортання
професійного сценарію. Психологічними бар’єрами реалізації професійних компетентностей учителів початкової
школи, що провокують синдром професійного вигорання, який розуміємо, як утрату професійних ресурсів, виокремлено сценарні установки. Виявлено прямий кореляційний зв’язок між показниками професійного вигорання та сценарними приписами, а отже, потребу корегувати сценарні установки вчителів початкової школи. Досліджено, що
професійне вигорання вчителів початкових класів залежить і від їхніх психологічних ролей, що свідчить про вагоме
місце рольового чинника в профілактиці й корекції професійного вигорання вчителів початкових класів.
(In the article the problem of professional burnout of primary school teachers is studied through the prism of the development of a professional scenario. The psychological barriers to the implementation of professional competencies of primary
school teachers, which provoke a burnout syndrome that is understood as the loss of professional resources, have allocated scenario settings. There is a direct correlation between the indicators of professional burnout and scenario requirements that leads to the need for adjusting scenario settings for primary school teachers. It was investigated that professional burnout of primary school teachers also depends on their psychological roles, which testify the importance of taking into account the role factor in the prevention and correction of professional burnout of primary school teachers.)

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: учителі початкової школи, професійне вигорання, сценарні установки, психологічні ролі (primary school teachers, professional burnout, scenario settings, psychological roles)
Subjects: by fields of science > Psychology
Divisions: The College of Humanities > The Department of Psychological and Pedagogical Sciences
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 10 Dec 2019 19:08
Last Modified: 10 Dec 2019 19:08
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7940

Actions (login required)

View Item View Item