Зубенко, Ігор Ростиславович (2014) Психологічні особливості формування професійних якостей менеджера електронної комерції. PhD thesis, Національний університет "Острозька академія".
PDF
- Published Version
Download (3MB) |
Анотація
Із розвитком глобальної мережі Інтернет та внаслідок ринкових перетворень в Україні, у сфері економічних відносин
з’явився новий вид діяльності — електронна комерція, яка відкриває принципово нові можливості розвитку бізнесу.
Увага науковців до питань електронної комерції першопочатково торкалась, насамперед, її технічних аспектів, згодом активно висвітлювались проблеми розвитку та перспективи електронної комерції з точки зору завдань
економіки, права, економічної психології, психології торгівлі, інженерної психології тощо. Зокрема, досліджувались загальні та специфічні чинники поведінки споживачів (R. Anderson, Ф. Еггер, E. Kim, W. Kim, Е. Клемонс, Y. Lee, K. Lemon, Ю. Логинова, І. Нікітіна, K. Ponnavolu, М. Роу, R. Rust, S. Srinivasan та ін.); правові засади електронної комерції в Україні (П. Біленчук,
В. Желіховський, Б. Романюк та ін.); проблеми UX та юзабіліті (В. Андреєв, І. Дегтяренко, Н. Нільсен, Є. Сугак, Т. Тран, Л. Ческіна та ін.); особливості реклами в цій сфері (A. Chaudhury, D. King, J. Lee, D. Mallick, E. Turban та ін.) тощо. Серед українських споживачів рівень використання послуг електронної комерції залишається ще досить низьким попри швидкий розвиток комп’ютерних технологій та стрімке зростання кількості підприємств, що спеціалізуються в цій галузі. Разом з тим, якість процесу управління в галузі
електронної комерції є основним чинником, який здатний вплинути на масштаби та темпи розвитку електронної торгівлі в Україні, рівень її конкурентоспроможності та організації. У зв’язку з цим підвищується попит на висококваліфікованих спеціалістів, зайнятих в електронній комерції. Найбільш
затребуваною стає професія менеджера електронної комерції.
Проблемою менеджменту загалом та менеджменту електронної комерції займалися такі вітчизняні та зарубіжні науковці: О. Ананьєв, К. Барроу, І. Бланк, А. Береза, О. Бренер, Д. Гарет, В. Герасимчук, Н. Геращенко, Д. Гефен, В. Глушков, В. Головач, Р. Гудман, П. Доней, І. Евод, Ф. Еггер, Д. Еймор,
Т. Затонацька, Д. Зельдман, А. Кантарович, Л. Карамушка, Е. Карахана, Ю. Кісєльов, Д. Кім, Б. Корбіт, Д. Козьє, Р. Костяєв, К. Лаудон, А. Мазаракі, М. Макарова, Д. Макнайт, Н. Меджибовська, Б. Мізюк, Г. Мінз, Я. Нільсен, Д. Норман, О. Оліфіров, В. Плескач, Д. Прінс, Б. Паньшин, П. Ріберс, К. Ремпель, А. Салам, В. Скуріхін, А. Соколова, І. Успенський, Ф. Хміль, В. Царьов, Д. Чафі, С. Чен, І. Школа, Д. Шнайдер та інші. Однак недостатньо дослідженими залишаються психологічні аспекти ефективності менеджменту електронної комерції, бракує теоретичних обґрунтувань та емпіричних даних щодо особливостей та основних елементів взаємодії суб’єктів електронної комерції, провідних чинників її оптимальності. Не до кінця вирішеною залишається проблема співвідношення особистісних і процесуально-діяльнісних характеристик у процесі становлення професіоналізму менеджера електронної комерції. Потребує системного розкриття проблема психолого-педагогічних умов та чинників формування професійних якостей менеджерів електронної комерції. Вищезазначене зумовило вибір теми дисертаційного дослідження: «Психологічні особливості формування професійних якостей менеджера електронної комерції».
Тип файлу: | Дисертація (PhD) |
---|---|
Additional Information: | Науковий керівник: Пасічник Ігор Демидович, доктор психологічних наук, професор |
Теми: | За напрямами > Психологія |
Підрозділи: | UNSPECIFIED |
Розмістив/ла: | бібліотека Алла Шевцова |
Дата розміщення: | 10 Чер 2022 10:49 |
Остання зміна: | 10 Чер 2022 10:49 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/8647 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |