Августюк, М. М. (2022) Методичні поради до підвищення точності метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності в здобувачів вищої освіти засобами емоційного інтелекту. Вид-во НаУОА, Острог.
PDF
- Published Version
Download (1MB) |
Анотація
Методичні поради призначені для здобувачів вищої освіти, викладачів та психологів, а також усіх
суб’єктів пізнавальної діяльності, які працюють
з інформацією. У порадах висвітлено теоретичний
аспект вивчення взаємозв’язку емоційного інтелекту з основними характеристиками метапізнання
в навчальній діяльності студентів, окреслено можливі шляхи підвищення точності метакогнітивного
моніторингу навчальної діяльності в студентів засобами емоційного інтелекту.
Тип файлу: | Книга |
---|---|
Additional Information: | DOI 10.25264/20.09.2022/3 |
Теми: | За напрямами > Психологія |
Підрозділи: | UNSPECIFIED |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 17 Жов 2022 07:42 |
Остання зміна: | 17 Жов 2022 07:42 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/8740 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |