Охріменко, Г. В. (H. Okhrimenko) (2022) Аналітична культура та якість інформації у діяльності менеджера інформаційно-комунікативної сфери в Україні: проєктний підхід (Analytical culture and quality of information in the activities of the manager of the information and communication sphere in Ukraine a project approach). Агора. Журнал соціальних наук (1). pp. 61-71.
PDF
- Published Version
Download (1MB) |
Анотація
Розглянуто питання якості інформації як основи аналітичної культури організації. Висвітлено концепції іноземних теоретиків та практиків у сфері інформаційного менеджменту. Структура дослідження прослідковує вирішення низки завдань. Перше завдання – презентувати базові характеристики фахівця з аналітичної культури в організації. На основі емпіричного аналізу були визначені такі характеристики, як “критичне мислення”, “креативність”, “компетентність”, “обізнаність”, “цілеспрямованість”, “уважність до деталей’, “знання новітніх технологій”. Наступним важливим кроком став аналіз міжнародного досвіду до концептуалізації вимог до якості інформації, з якою працюють інформаційні аналітики. Варто виокремлювати п’ять рівнів якості інформаційних потоків у менеджменті: зручність отримання інформації; корисність вмісту інформаційних потоків; достатність інформації; доступність до інформації та взаємодія між суб’єктами інформаційних відносин. Третім завданням дослідження є показ чинників, які перешкоджають отримати цінну інформацію для прийняття управлінських рішень. До основних перешкод належить перенавантаження інформаційних потоків та дублювання даних. Перспективою подальших досліджень у сфері аналітичної культури має стати проєктний підхід до вирішення питання підготовки фахівців з аналітичної культури ведення тренінгових програм для працівників інформаційних центрів, включення в освітні програми закладів вищої освіти навчальних компонентів з аналітичної культури. (The author considered the information quality as the basis of the analytical culture of the organization. The author presented the concepts of foreign theorists and practitioners in the field of information management. Scientific research provides the structure that dedicated a few issues. The first task – to represent the basic features of the analytical culture’s specialist in the organization. According to empirical analysis, the author identified such features as “critical thinking”, “creativity”, “competence”, “awareness”“purposefulness”, “attention to details”, “knowledge of the IT-technologies”. International experience in conceptualizing the information quality requirements became the next important aspect of the research. There are five levels of quality to information flows in management: the ease of obtaining information; the usefulness of the content to information flows; the adequacy of information; the access to information and the interaction between the subjects of information relations. The barriers to obtain valuable information for management decision are the third objective of this scientific issue. The author refers to the main obstacles – information overload and data duplication. The project approach to solving the issue of training specialists in analytical culture is promising for further research. It is necessary to organize the training programs for employees of information centers and the educational programs as the university’s components about analytic culture)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | інформація, інформаційний аналітик, якість інформації, аналітична культура (information, information analyst, information quality, analytical culture) |
Теми: | За напрямами > Керування підприємствами. Менеджмент За напрямами > Загальний відділ > Культурологія Наукові збірники НаУОА |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут міжнародних відносин та національної безпеки > Кафедра інформаційно-документних комунікацій |
Розмістив/ла: | Ganna Valeriivna Okhrimenko |
Дата розміщення: | 09 Лют 2024 11:19 |
Остання зміна: | 09 Лют 2024 11:19 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/8812 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |