Психологічні бар’єри у формуванні акмекомпетентностей майбутніх вчителів початкових класів

Гандзілевська, Г. Б. and Клімук, В. В. (2019) Психологічні бар’єри у формуванні акмекомпетентностей майбутніх вчителів початкових класів. Актуальні проблеми реформування системи виховання та освіти в Україні: Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (Ч.2). pp. 6-10.

[thumbnail of 6-10.pdf] PDF - Published Version
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (409kB)

Abstract

У відповідності із професійним стандартом вчителя початкових класів закладу загальної середньої освіти (Наказ Міністерства соціальної політики від 10.08.18. № 1143) та підготовкою до реалізації завдань концепції «Нової
української школи» набуває актуальності вивчення проблема формування акмекомпетентностей майбутніх вчителів початкової школи. Особливої уваги потребує здатність вчителя до використання/поширення інновацій у педагогічній науці та практиці, а отже особистісна готовність до змін. Інноваційна
готовність, як особливий психічний стан, захищає від стресових ситуацій, забезпечуючи при цьому високу дієздатність, необхідну для результативності
життєдіяльності (І. Бринза, М. Будіянський, М. Томчук, М. Фаєрман та ін.) та акмеологізації – досягнення вершин особистісного, професійного, соціального й духовного самовдосконалення (Т. Молодиченко [7]) Очевидно, що дослідження особистісної готовності до змін майбутнього вчителя початкових класів, вивчення психологічних бар’єрів цього процесу є одним із завдань сучасних психолого-акмеологічних досліджень.

Item Type: Article
Subjects: by fields of science > Psychology
Divisions: The College of Humanities > The Department of Psychological and Pedagogical Sciences
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 18 Apr 2023 13:57
Last Modified: 18 Apr 2023 13:57
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/8839

Actions (login required)

View Item View Item