Психологічні бар’єри у формуванні акмекомпетентностей майбутніх вчителів початкових класів

Гандзілевська, Г. Б. and Клімук, В. В. (2019) Психологічні бар’єри у формуванні акмекомпетентностей майбутніх вчителів початкових класів. Актуальні проблеми реформування системи виховання та освіти в Україні: Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (Ч.2). pp. 6-10.

[thumbnail of 6-10.pdf] PDF - Published Version
Available under License Creative Commons Attribution.

Download (409kB)

Анотація

У відповідності із професійним стандартом вчителя початкових класів закладу загальної середньої освіти (Наказ Міністерства соціальної політики від 10.08.18. № 1143) та підготовкою до реалізації завдань концепції «Нової
української школи» набуває актуальності вивчення проблема формування акмекомпетентностей майбутніх вчителів початкової школи. Особливої уваги потребує здатність вчителя до використання/поширення інновацій у педагогічній науці та практиці, а отже особистісна готовність до змін. Інноваційна
готовність, як особливий психічний стан, захищає від стресових ситуацій, забезпечуючи при цьому високу дієздатність, необхідну для результативності
життєдіяльності (І. Бринза, М. Будіянський, М. Томчук, М. Фаєрман та ін.) та акмеологізації – досягнення вершин особистісного, професійного, соціального й духовного самовдосконалення (Т. Молодиченко [7]) Очевидно, що дослідження особистісної готовності до змін майбутнього вчителя початкових класів, вивчення психологічних бар’єрів цього процесу є одним із завдань сучасних психолого-акмеологічних досліджень.

Тип файлу: Стаття
Теми: За напрямами > Психологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра психології та педагогіки
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 18 Кві 2023 13:57
Остання зміна: 18 Кві 2023 13:57
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/8839

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент