Застосування гіпотези вхідного матеріалу для викладання англійської мови у закладах вищої освіти (Application of the hypothesis of input material for teaching English in higher educational establishments)

Чепіль, О. Я. (Chepil O.) and Ківачук, М. П. (Kivachuk M.) (2023) Застосування гіпотези вхідного матеріалу для викладання англійської мови у закладах вищої освіти (Application of the hypothesis of input material for teaching English in higher educational establishments). Наукові записки Національного університету «Острозька академія», серія "Філологія", вип.17. pp. 188-192.

[thumbnail of 41.pdf] PDF - Published Version
Download (499kB)

Abstract

У цій статті досліджується гіпотеза вхідного матеріалу, яка передбачає, що засвоєння мови відбувається тоді, коли студенти стикаються з мовою, яку вони можуть зрозуміти, але яка також
дещо перевищує їхній поточний рівень розуміння. Перш за все, автори подають огляд теоретичних засад, включаючи роль гіпотези та взаємодії у вивченні мови. Далі в статті пропонуються практичні
поради щодо впровадження теорії у викладанні мови аудиторно у закладах вищої освіти, включаючи
використання автентичних матеріалів та інтерактивних вправ. Автори наголошують на важливості створення в класі атмосфери, орієнтованої на студента, яка заохочує спілкування та взаємодію цільовою мовою. Це передбачає надання студентам можливості працювати з автентичними матеріалами
та практикувати мовлення за допомогою змістовних завдань. Автори також підкреслюють важливість
підтримки, яка передбачає надання студентам поради та керівництва, коли вони працюють над розумінням та продукуванням мови. Це може включати надання визначень, прикладів і пояснень нової лексики та граматичних структур, а також зворотний зв'язок. У статті обговорюється роль викладача у сприянні засвоєнню мови шляхом використання адаптованих до рівня володіння іноземною мовою матеріалів. Це передбачає використання цілого ряду навчальних стратегій, включаючи навчання на основі завдань, навчання, орієнтоване на форму, та виправлення помилок. На завершення автори наголошують на важливості постійного аналізу та оцінювання прогресу студентів, щоб гарантувати,
що вони отримують належний рівень допомоги та підтримки. (This article explores the comprehensible input hypothesis, which proposes that language acquisition occurs when learners are exposed
to language that they can understand but that is also slightly beyond their current level of comprehension. The authors provide an overview of the theory including the role of hypothesis and interaction in language learning. The article goes on to offer practical advice on how
to implement the theory in classroom language teaching, including the use of authentic materials and interactive exercises. The authors emphasize the importance of creating a student-centered classroom atmosphere that encourages communication and interaction in the target language. This includes providing students with opportunities to work with authentic materials and practice speaking through meaningful tasks. The authors also emphasize the importance of support, which involves providing students with guidance as they work on understanding and producing language. This may include providing definitions, examples and explanations of new vocabulary and
grammatical structures, as well as feedback. The article discusses the role of the teacher in facilitating language acquisition through the use of materials adapted to the level of proficiency. This involves the use of a range of teaching strategies, including task-based learning, form-based learning, and error correction. The authors conclude by emphasizing the importance of continuously analyzing and evaluating students' progress to ensure that they are receiving the appropriate level of assistance and support.)

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: гіпотеза вхідного матеріалу, вивчення, викладання, автентичні матеріали, субтитри, shadowing (comprehensible input hypothesis, learning, teaching, authentic materials, subtitling, shadowing)
Subjects: by fields of science > Education > Pedagogics
by fields of science > General issues of linguistics and literature
Навчальні матеріали та презентації
Divisions: The College of Romance and Germanic Languages
Depositing User: заввідділу Наталя Денисенко
Date Deposited: 07 Aug 2023 09:32
Last Modified: 07 Aug 2023 09:32
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/8861

Actions (login required)

View Item View Item