Стан емоційної напруги у навчальному процесі та когнітивно-поведінкові засоби його подолання

Коробко, О.М. (O. Korobko) (2010) Стан емоційної напруги у навчальному процесі та когнітивно-поведінкові засоби його подолання. Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка". Тематичний випуск "Актуальні проблеми когнітивної психології". (Вип.14). pp. 177-185.

[thumbnail of 17.pdf] PDF - Published Version
Download (457kB)

Abstract

Стаття присвячена теоретичному аналізу такого психологічного стану, як емоційна напруга. Автор розглядає різні підходи щодо тлумачення цього феномена, аналізує стресогенні чинники, які його зумовлюють, зокрема й під час навчального процесу, а також дає стислий огляд основних когнітивних засобів, які використовувалися психологами для подолання напруги та хвилювання під час виконання особистісно важливих завдань. (The article is devotedto the theoretical analysis of such psychological state, as emotional anxiety. An author analyzes different approaches to definition of this phenomenon, different stress factors of this state and gives the short review of basic cognitive ways which were used by psychologists for treating people with such psychological problems as lack of self confidence and high anxiety level.)

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Емоційна напруга, стрес, емоції, стресори, когнітивно-поведінкова терапія.(Emotional anxiety, stress, emotions, stressors, cognitive therapy.)
Subjects: by fields of science > Psychology
Навчальні матеріали та презентації
Divisions: The College of Humanities > The Department of Psychological and Pedagogical Sciences
Scientific centre > Laboratory of Cognitive Psychology
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 22 Jun 2011 08:44
Last Modified: 22 Jun 2011 13:12
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/891

Actions (login required)

View Item View Item