Аналіз лексико-стилістичних особливостей англійської тематичної групи реклам готельної індустрії Австралії (The analysis of the lexical and stylistic features of the english subject group which denotes advertising of the Australian hotel industry)

Фабрикіна, Вікторія Олегівна (V. Fabrykina) and Крайчинська, Галина Вацлавівна (H. Kraichynska) (2023) Аналіз лексико-стилістичних особливостей англійської тематичної групи реклам готельної індустрії Австралії (The analysis of the lexical and stylistic features of the english subject group which denotes advertising of the Australian hotel industry). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологія» (17(85)). pp. 147-150. ISSN 2519-2558

[thumbnail of The analysis of the lexical and stylistic features of the english subject group which denotes advertising of the Australian hotel industry.pdf] PDF - Published Version
Download (915kB)

Анотація

У статті досліджується специфіка лексичних та стилістичних особливостей функціонування англійської тематичної групи на позначення реклам готельної індустрії Австралії. Узагальнено вплив стилістичних засобів та прийомів для посилення загального конотативного навантаження рекламного тексту готельної індустрії. Незважаючи на значну кількість мовознавчих праць, присвячених дослідженню різних аспектів англійських текстів рекламної індустрії, варто зазначити, що англійська тематична група на позначення готельної індустрії Австралії ще не становила предмет спеціально мовознавчого опису. Рекламний текст готельної індустрії Австралії укладається з урахуванням шляхів діалогізації, деавтоматизації сприйняття мови адресатом та формування позитивних емоцій. Стаття виконана на матеріалі аналізу 90 рекламних текстів та слоганів готельної індустрії Австралії (2020-2023). Зокрема, було виявлено такі лексико-стилістичні засобів, що широко використовуються у рекламних текстах готельної індустрії Австралії: гіпербола, метонімія, синекдоха, метафора, персоніфікація, епітет, порівняння, синоніми, антитеза. У рекламних текстах готельної індустрії широко представлено лексику, яка співвідноситься з готельним бізнесом, продуктами харчування, посудом, готельними номерами (номер-люкс, стандарт), екскурсія, визначними місцями Австралії, ресторанами, засобами гігієни, напоями.
(The article examines the specifics of the lexical and stylistic features of the functioning of the English thematic group for the designation of advertisements in the Australian hotel industry. The influence of stylistic means and techniques to enhance the overall connotative load of the advertising text of the hotel industry is generalized. Despite the considerable number of linguistic works devoted to the study of various aspects of English texts of the advertising industry, it should be noted that the English thematic group denoting the Australian hotel industry has not yet been the subject of a special linguistic description. The advertising text of the Australian hotel industry is compiled taking into account the ways of dialogization, de-automation of the addressee's perception of the language and the formation of positive emotions. The article is based on the analysis of 90 advertising texts and slogans of the Australian hotel industry (2020-2023). In particular, the following lexical and stylistic means have been identified that are widely used in advertising texts of the Australian hotel industry: hyperbole, metonymy, synecdoche, metaphor, personification, epithet, comparison, synonyms, antithesis. In the advertising texts of the hotel industry, there is a wide range of vocabulary related to the hotel business, food, tableware, hotel rooms (deluxe, standard), excursions, Australian attractions, restaurants, hygiene products, and drinks.

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: стилістичні особливості, рекламні тексти, мовні засоби, Австралія, комунікація, готельна індустрія (stylistic features, advertising texts, language means, Australia, communication, hotel industry)
Теми: За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури
Підрозділи: Навчально-науковий інститут лінгвістики > Кафедра лінгвістики та перекладу
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 11 Бер 2024 10:07
Остання зміна: 11 Бер 2024 10:07
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/8993

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент