Чепіль, О. Я. (O. Chepil) (2024) Критерії оцінювання постер презентації у розвитку навичок критичного мислення у практиці викладання Academic English (Evaluation criteria of poster presentations in the development of critical thinking skills in teaching Academic English). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологія». (21(89)). pp. 228-231. ISSN 25192558
PDF
- Published Version
Download (483kB) |
Анотація
У статті розглядається важливість врахування критеріїв оцінювання постер презентацій у практиці викладання Academic English для студентів магістерського рівня у відповідності до вимог освітньо-професійної програми Language Mediation and TESOL, з метою розвитку навичок критичного мислення. У статті розглядаються методи та критерії оцінювання постер презентацій, а також їх вплив на розвиток критичного мислення у студентів. Розкрито формат ключових компонентів постеру, відповідно до методичних рекомендацій Edward de Chazal та Julie Moore, включає такі секції:
1) дефініції та пояснення ключових термінів;
2) ілюстрація процесу;
3) цитати з посиланням на джерела;
4) проблематика, виклики відповідно до теми презентації;
5) загальний аналіз та оцінювання.
Матеріалом дослідження слугує підручник «Англійська мова для академічних цілей», британських науковців Edward de Chazal, Julie Moore, “Oxford EAP” та наліз результатів оцінювання студентами заповнених форм. Практична цінність ознайомлення студентів магістеріуму з особливостями підготовки та аналізу критеріїв оцінювання постер презентації полягає у майбутньому використанні набутих навиків для презентації доробок власного наукового дослдження у різних наукових заходах. Аналізуючи результати оцінювання студентами заповнених форм, можна констатувати, що був здійснений критичний аналіз постер презентацій, з глибоким розумінням контенту постеру, взаємозв’язку його структурних компонентів, коментарі характеризуються конструктивною критикою та конкретними рекомендаціями щодо покращення усної презентації постеру та взаємодії з авдиторією. Використання зазначеної методики не лише покращує розвиток навичок критичного мислення, активізує навчальний процес, але й значно підвищує мотивацію студентів, забезпечуючи студентоцентричний підхід у навчальній діяльності та взаємодії її учасників. Перспективи дослідження вбачаємо у подальшому комплексному підході до розгляду проблеми, розробки системи вправ, вивченні психолого-педагогічної взаємодії та взаємовпливу учасників навчального процесу.
(The article deals with the importance of considering the evaluation criteria of poster presentations in teaching Academic English formaster’s students, in accordance with the requirements of the educational and professional curriculum of Language Mediation and TESOL.The article examines methods and criteria for evaluating poster presentations, as well as their impact on the development of students’critical thinking. According to the methodological guidelines of Edward de Chazal and Julie Moore, the format of an academic postercomprises the following sections: 1) definitions and explanations of key terms; 2) illustration of the process; 3) quotations with reference to sources; 4) problems, challenges according to the topic of the presentation; 5) general analysis and assessment. The resourse material is the textbook «Oxford EAP: A course in English for Academic Purposes», by the British scholars, Edward de Chazal, Julie Moore, and the analysis of the results of the students’ evaluation forms.The practical value of acquainting master’s students with the peculiarities of preparation and analysis of assessment criteria for poster presentations is determined by the prospects of practical application of the acquired skills in various scientific events. Analyzing data from students’evaluation forms, it can be inferred that a critical analysis of the poster presentations was efficiently carried out, showing profound understanding of the content of the poster, the relationships of its structural components. Moreover, the comments are characterized by constructive criticism and specific suggestions for improving the oral presentation of the poster and interaction with the audience. The use of the specified methodology not only enhances the development of critical thinking skills but impacts the educational process. Not only does it increase the motivation of students but also ensures a student-centered approach in educational activities and effective interaction of its participants. The prospects of further research determine taking a comprehensive approach to its study, elaborating a set of specific exercises,considering psychological and pedagogical interaction of the participants of educational process.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | критичне мислення, постер презентація, критерії оцінювання постер презентації, «Англійська мова для академічних цілей» (critical thinking, poster presentation, assessment criteria for poster presentations, Academic English) |
Теми: | За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури > Лінгвістика. Мовознавство |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут лінгвістики |
Розмістив/ла: | заввідділу Наталя Денисенко |
Дата розміщення: | 16 Лип 2024 12:52 |
Остання зміна: | 16 Лип 2024 12:52 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/9248 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |