Можливості застосування психодрами у навчальному процесі ВНЗ під час вивчення іноземної мови

Гандзілевська, Г. (Handzilevska H.) and Ширяєва, Т. (Shyriaieva Т.) (2011) Можливості застосування психодрами у навчальному процесі ВНЗ під час вивчення іноземної мови. Наукові записки. Серія “Психологія і педагогіка” (вип.18). pp. 16-26.

[thumbnail of 5.pdf] PDF - Published Version
Download (293kB)

Анотація

Стаття присвячена розгляду можливостей використання психодраматичного методу у процесі вивчення іноземної мови студентами ВНЗ. Аналізуються особливості психодрами як навчального методу, описуються підходи щодо використання психодрами у вивченні іноземної мови студентами через їхню самореалізацію у провідній діяльності.
(The article deals with the issue of psychodrama appliance into the educational process of the higher establishments. The main attention is focused on the peculiarities of psychodrama as the means of foreign language acquisition. Psychodrama’s methodological peculiarities are analyzed as well as it is characterized from the point of view of individual’s self-realization which is said to be an integral part of the foreign language acquisition process.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: психодрама, додаткова реальність, іноземна мова, самореалізація. (psychodrama, additional reality, foreign language, self-realization)
Теми: За напрямами > Освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра психології та педагогіки
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 30 Лип 2024 12:28
Остання зміна: 30 Лип 2024 12:28
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/9266

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент