Ковальчук, І. В. (I. Kovalchuk) and Попчук, М. А. (M. Popchuk) and Ковальчук, Ю. В. (Yu. Kovalchuk) (2024) Особливості вивчення англійської мови українськими військовими (Features of English language learning for Ukrainian military personnel). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологія» (21(89)). pp. 242-245. ISSN 25192558
PDF
- Published Version
Download (503kB) |
Анотація
Увага нашої розвідки зосереджена на теоретичні та практичні аспекти вивчення англійської мови українськими військовими в умовах війни. Здійснено аналіз літератури із запропонованої теми. Вказано важливість засвоєння та застосування англійської мови для професійних потреб військовослужбовців. Досліджено особливості вивчення англійської мови. Виокремлено основні труднощі, пов’язані із викладанням на вивченням англійської професійної лексики. Здійснений аналіз навчального контенту: підручників, посібників, сайтів, застосунків. Наведено словник базових професійних термінів. Окреслено основні ситуації вживання англійської мови. Здійснено підбір основної професійної лексики згідно наступних категорій: військова рганізація, зброя, тактика, стратегія, повсякденне життя. У своїй розвідці ми доходимо до певних висновків, що є особливості вивчення англійської професійної лексики військовослужбовців. Іншомовна професійна лексика військовослужбовців є специфічною та складною для розуміння не-спеціаліста. По-друге, вона постійно змінюється, оскільки військова техніка і тактика постійно удосконалюються. Великою перешкодою у вивченні іноземної мови є те, що військовослужбовці мають обмежений час та бмеженіресурсидлянавчання, а також їм необхідно поєднувати навчання з виконанням своїх службових, бойових обов’язків та завдань.
(The attention of our research is focused on theoretical and practical aspects of learning English by Ukrainian military personnel in the conditions of war. The article analyses the literature on the topic. The importance of learning and using English for the professional needs of military personnel is indicated. The peculiarities of learning English are investigated. The main difficulties associated with teaching English professional vocabulary are highlighted. An analysis of educational content is carried out: textbooks, manuals, websites, applications. A dictionary of basic professional terms is provided. The main situations of using English are outlined. The selection of basic professional vocabulary is made according to the following categories: military organisation, weapons, tactics, strategy, everyday life. In our research, we come to certain conclusions that there are peculiarities of learning English professional vocabulary of military personnel. First, the foreign professional vocabulary of military personnel is specific and difficult for a non-specialist to understand. Secondly, it is constantly changing, as military equipment and tactics are constantly being improved. A big obstacle to learning a foreign language is that military personnel have limited time and resources for learning, and they need to combine learning with their service, combat duties and tasks.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | військова англійська мова, іншомовна професійна підготовка, рівні володіння мовою (military English, foreign language professional training, language proficiency levels) |
Теми: | За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут лінгвістики |
Розмістив/ла: | заввідділу Наталя Денисенко |
Дата розміщення: | 20 Сер 2024 13:27 |
Остання зміна: | 20 Сер 2024 13:27 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/9326 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |