Кривицька, О. Р. (О. Kryvystka) (2018) Призначення аналiзу компанiй зi страхування життя для рiзних груп споживачiв. Фінансова система країни: тенденції та перспективи розвитку : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Острог, 11-12 жовтня 2018 р.. pp. 182-184.
PDF
- Published Version
Download (88kB) |
Анотація
Страхування життя на сьогоднi є чи не одним iз архiважливих iнструментiв соцiального забезпечення населения. Враховуюче зазначене, вважаемо за доцiльне вiдзначити i той факт, що його здiйснення тягне за собою i соцiальну вiдповiдальнiсть, яка, в свою чергу, стае одним iз основних факторiв формування репутації компанії зi страхування життя на ринку.
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Теми: | За напрямами > Страхування |
Підрозділи: | Економічний факультет > Кафедра економіко-математичного моделювання та інформаційних технологій |
Розмістив/ла: | заввідділу Наталя Денисенко |
Дата розміщення: | 17 Жов 2024 10:22 |
Остання зміна: | 17 Жов 2024 10:22 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/9394 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |