Призначення аналiзу компанiй зi страхування життя для рiзних груп споживачiв

Кривицька, О. Р. (О. Kryvystka) (2018) Призначення аналiзу компанiй зi страхування життя для рiзних груп споживачiв. Фінансова система країни: тенденції та перспективи розвитку : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Острог, 11-12 жовтня 2018 р.. pp. 182-184.

[thumbnail of Pryznachennia.pdf] PDF - Published Version
Download (88kB)

Анотація

Страхування життя на сьогоднi є чи не одним iз архiважливих iнструментiв соцiального забезпечення населения. Враховуюче зазначене, вважаемо за доцiльне вiдзначити i той факт, що його здiйснення тягне за собою i соцiальну вiдповiдальнiсть, яка, в свою чергу, стае одним iз основних факторiв формування репутації компанії зi страхування життя на ринку.

Тип файлу: Стаття
Теми: За напрямами > Страхування
Підрозділи: Економічний факультет > Кафедра економіко-математичного моделювання та інформаційних технологій
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 17 Жов 2024 10:22
Остання зміна: 17 Жов 2024 10:22
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/9394

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент