Особливості читання та розуміння текстів засобами дії систематизації (на прикладі французької мови)

Ковальчук, І. В. (I. Kovalchuk) (2003) Особливості читання та розуміння текстів засобами дії систематизації (на прикладі французької мови). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка" (вип.4). pp. 92-98.

[thumbnail of osoblyvosti.pdf] PDF - Published Version
Download (409kB)

Анотація

У статті розглядається роль систематизації в процесі читання та розуміння текстів. Автор доводить, що використання психо-, логічних механізмів систематизації є ефективним способом для найкращого його розуміння, запам’ятовування та відтворення.
(The article deals with the role o f systematization in the process o f reading and understanding the text. The author proves that systematization o f the contents o f the text is an efficient way for understanding, memorizing and perceiving it better.)

Тип файлу: Стаття
Теми: За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури
Підрозділи: Навчально-науковий інститут лінгвістики
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 14 Січ 2025 19:07
Остання зміна: 14 Січ 2025 19:07
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/9518

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент