Ковальчук, І. В. (I. Kovalchuk) (2003) Особливості читання та розуміння текстів засобами дії систематизації (на прикладі французької мови). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка" (вип.4). pp. 92-98.
| ![osoblyvosti.pdf [thumbnail of osoblyvosti.pdf]](http://eprints.oa.edu.ua/style/images/fileicons/application_pdf.png) | PDF
 - Published Version Download (409kB) | 
Анотація
У статті розглядається роль систематизації в процесі читання та розуміння текстів. Автор доводить, що використання психо-, логічних механізмів систематизації є ефективним способом для найкращого його розуміння, запам’ятовування та відтворення.
(The article deals with the role o f systematization in the process o f reading and understanding the text. The author proves that systematization o f the contents o f the text is an efficient way for understanding, memorizing and perceiving it better.)
| Тип файлу: | Стаття | 
|---|---|
| Теми: | За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури | 
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут лінгвістики | 
| Розмістив/ла: | заввідділу Наталя Денисенко | 
| Дата розміщення: | 14 Січ 2025 19:07 | 
| Остання зміна: | 14 Січ 2025 19:07 | 
| URI: | http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/9518 | 
Actions (login required)
|  | Переглянути елемент | 

