Ковальчук, І. В. (I. Kovalchuk) (2008) Психолінгвістичні концепції навчання іноземних мов. Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка» (вип.10). pp. 132-142.
PDF
- Published Version
Download (705kB) |
Анотація
У даній статті розглядаються психолінгвістичні концепції навчання іноземних мов, проаналізовано наукові праці основоположників психології навчання іноземних мов. В результаті історико-теоретичного аналізу теоретичних засад відзначено, що послідовно-хронологічний принцип становлення генезису психологічної думки у системі навчання іноземних мов, розвиток основних направлень іншомовної освіти складало ядро концептуально розвиваючого періоду становлення психології навчання іноземних мов.
(The article deals with psycholinguistic conceptions o f foreign language teaching and analysis concerning scientific works written by founders o f foreign language teaching psychology. The historic and theoretical analysis o f psycholinguistic theory reveals that core o f conceptual and developing period in establishing foreign language teaching psychology is formed by chronological principle o f psychological conception genesis establishment in the System offoreign language teaching and development o f its main tendencies.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Теми: | За напрямами > Психологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут лінгвістики |
Розмістив/ла: | заввідділу Наталя Денисенко |
Дата розміщення: | 14 Січ 2025 19:15 |
Остання зміна: | 14 Січ 2025 19:15 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/9519 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |