Психолінгвістичні концепції навчання іноземних мов

Ковальчук, І. В. (I. Kovalchuk) (2008) Психолінгвістичні концепції навчання іноземних мов. Наукові записки. Серія «Психологія і педагогіка» (вип.10). pp. 132-142.

[thumbnail of psycholinguistic conceptions.pdf] PDF - Published Version
Download (705kB)

Анотація

У даній статті розглядаються психолінгвістичні концепції навчання іноземних мов, проаналізовано наукові праці основоположників психології навчання іноземних мов. В результаті історико-теоретичного аналізу теоретичних засад відзначено, що послідовно-хронологічний принцип становлення генезису психологічної думки у системі навчання іноземних мов, розвиток основних направлень іншомовної освіти складало ядро концептуально розвиваючого періоду становлення психології навчання іноземних мов.
(The article deals with psycholinguistic conceptions o f foreign language teaching and analysis concerning scientific works written by founders o f foreign language teaching psychology. The historic and theoretical analysis o f psycholinguistic theory reveals that core o f conceptual and developing period in establishing foreign language teaching psychology is formed by chronological principle o f psychological conception genesis establishment in the System offoreign language teaching and development o f its main tendencies.)

Тип файлу: Стаття
Теми: За напрямами > Психологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут лінгвістики
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 14 Січ 2025 19:15
Остання зміна: 14 Січ 2025 19:15
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/9519

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент