Психологія вивчення французької мови засобами дії систематизації (на прикладі засвоєння фонетичних знань) студентами ВНЗ

Ковальчук, І. В. (I. Kovalchuk) (2002) Психологія вивчення французької мови засобами дії систематизації (на прикладі засвоєння фонетичних знань) студентами ВНЗ. Наукові записки. Серія "Філологічна" (вип.2). pp. 179-184.

[thumbnail of Psykholohiia.pdf] PDF - Published Version
Download (458kB)

Анотація

У статті розглядаються особливості вивчення французької мови, на прикладі фонетики, засобами дії систематизації. Використання принципів систематизації полегшує запам’ятовування матеріалу, дозволяє глибше проникнути у його зміст, підвищує рівень вивчення французької мови.
(In the article the role o f systematization in the process o f perception o f the French phonetic is considered. The usage o f the principles o f systematization makes it easier to memorize the material and helps to understand it better.)

Тип файлу: Стаття
Теми: За напрямами > Психологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут лінгвістики
Розмістив/ла: заввідділу Наталя Денисенко
Дата розміщення: 14 Січ 2025 20:55
Остання зміна: 14 Січ 2025 20:55
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/9521

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент