Ковальчук, І. В. (I. Kovalchuk) (2002) Психологія вивчення французької мови засобами дії систематизації (на прикладі засвоєння фонетичних знань) студентами ВНЗ. Наукові записки. Серія "Філологічна" (вип.2). pp. 179-184.
PDF
- Published Version
Download (458kB) |
Анотація
У статті розглядаються особливості вивчення французької мови, на прикладі фонетики, засобами дії систематизації. Використання принципів систематизації полегшує запам’ятовування матеріалу, дозволяє глибше проникнути у його зміст, підвищує рівень вивчення французької мови.
(In the article the role o f systematization in the process o f perception o f the French phonetic is considered. The usage o f the principles o f systematization makes it easier to memorize the material and helps to understand it better.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Теми: | За напрямами > Психологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут лінгвістики |
Розмістив/ла: | заввідділу Наталя Денисенко |
Дата розміщення: | 14 Січ 2025 20:55 |
Остання зміна: | 14 Січ 2025 20:55 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/9521 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |