Топішко, Н. П. (N. Topishko) and Галецька, Т. І. (T. Haletska) and Галецький, С. М. (S. Haletskyi) and Панасюк, В. В. (V. Panasiuk) (2025) Конверсія продажів у страхуванні життя типу Life. The 7th International scientific and practical conference “Current trends in scientific research development” (February 13-15, 2025). pp. 232-238. ISSN 9781739811228
|
PDF
- Published Version
Download (223kB) |
Анотація
Акцентовано увагу на конверсії продажів страхового продукту як результату застосування правильних способів комунікації з потенційним клієнтом страхової компанії на всіх етапах процесу укладання страхової угоди,
оцінці ефективності її маркетингової політики, визначені недоліків організації каналів продажів. Розглянуто основні методи підвищення конверсії продажу страхового продукту.
| Тип файлу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | страхування життя, страхова угода, канали продажу страхового продукту, конверсія продажу страхового продукту |
| Теми: | За напрямами > Страхування |
| Підрозділи: | Економічний факультет |
| Розмістив/ла: | заввідділу Наталя Денисенко |
| Дата розміщення: | 21 Лют 2025 08:34 |
| Остання зміна: | 21 Лют 2025 08:34 |
| URI: | http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/9627 |
Actions (login required)
![]() |
Переглянути елемент |


