Топішко, Н. П. (N. Topishko) and Галецька, Т. І. (T. Haletska) and Галецький, С. М. (S. Haletskyi) and Панасюк, В. В. (V. Panasiuk) (2025) Конверсія продажів у страхуванні життя типу Life. The 7th International scientific and practical conference “Current trends in scientific research development” (February 13-15, 2025). pp. 232-238. ISSN 9781739811228
![]() |
PDF
- Published Version
Download (223kB) |
Анотація
Акцентовано увагу на конверсії продажів страхового продукту як результату застосування правильних способів комунікації з потенційним клієнтом страхової компанії на всіх етапах процесу укладання страхової угоди,
оцінці ефективності її маркетингової політики, визначені недоліків організації каналів продажів. Розглянуто основні методи підвищення конверсії продажу страхового продукту.
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | страхування життя, страхова угода, канали продажу страхового продукту, конверсія продажу страхового продукту |
Теми: | За напрямами > Страхування |
Підрозділи: | Економічний факультет |
Розмістив/ла: | заввідділу Наталя Денисенко |
Дата розміщення: | 21 Лют 2025 08:34 |
Остання зміна: | 21 Лют 2025 08:34 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/9627 |
Actions (login required)
![]() |
Переглянути елемент |