Конверсія продажів у страхуванні життя типу Life

Топішко, Н. П. (N. Topishko) and Галецька, Т. І. (T. Haletska) and Галецький, С. М. (S. Haletskyi) and Панасюк, В. В. (V. Panasiuk) (2025) Конверсія продажів у страхуванні життя типу Life. The 7th International scientific and practical conference “Current trends in scientific research development” (February 13-15, 2025). pp. 232-238. ISSN 9781739811228

[thumbnail of Konversiia.pdf] PDF - Published Version
Download (223kB)

Abstract

Акцентовано увагу на конверсії продажів страхового продукту як результату застосування правильних способів комунікації з потенційним клієнтом страхової компанії на всіх етапах процесу укладання страхової угоди,
оцінці ефективності її маркетингової політики, визначені недоліків організації каналів продажів. Розглянуто основні методи підвищення конверсії продажу страхового продукту.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: страхування життя, страхова угода, канали продажу страхового продукту, конверсія продажу страхового продукту
Subjects: by fields of science > Insurance
Divisions: The College of Economics Management
Depositing User: заввідділу Наталя Денисенко
Date Deposited: 21 Feb 2025 08:34
Last Modified: 21 Feb 2025 08:34
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/9627

Actions (login required)

View Item View Item