Items where Author is "Жуков , В. ( W. Zukow )"

Group by: Тип файлу | No Grouping
Number of items: 9.

Маслова, Ю. (Maslova Y.) and Скалій, А. (Skaliy A.) and Жуков , В. ( W. Zukow ) (2012) Gender aspects of print advertising (Гендерний аспект друкованої реклами). Current problems of advertisement and image in economy and tourism. pp. 37-44.

Яроменко, Т. (Yaromenko T.) and Жуков , В. ( W. Zukow ) (2012) Gender issues in printed advertisment: stereotypization of woman image and establishment of sexism (Гендерна проблематика в друкованій рекламі: стереотипізація образу жінки та становлення сексизму). Social media: origins, development and prospects. pp. 29-44.

Каськова, І. (Kaskova I.) and Жуков , В. ( W. Zukow ) (2012) Interactive learning as an innovative phenomenon in pedagogy high education (Інтерактивне навчання як інноваційне явище у педагогіці вищої школи). Social media: origins, development and prospects. pp. 7-16.

Роздольська, М. (Rozdolska M.) and Жуков , В. ( W. Zukow ) (2012) Non-verbal communication in the speeches of politicians (Невербальні засоби комунікації у виступах політиків). Social media: origins, development and prospects. pp. 75-88.

Філоненко, А. (Filonenko A.) and Жуков , В. ( W. Zukow ) (2012) Public billboard service announcement (Соціальна білбордова реклама та її особливості). Social media: origins, development and prospects. pp. 63-74.

Кондратюк, Ю. (Kondratuik I.) and Жуков , В. ( W. Zukow ) (2012) Role and functioning of slogans in advertising discourse (Роль та особливості функціонування слоганів у рекламному дискурсі). Social media: origins, development and prospects. pp. 45-62.

Федас, О. (Fedas O.) and Жуков , В. ( W. Zukow ) (2012) Smiles as elements of virtual communication (Смайли як елементи віртуального спілкування). Social media: origins, development and prospects. pp. 89-100.

Дарда, С. (S. Darda) and Жуков , В. ( W. Zukow ) (2012) The soundtrack to the film as a special type product placement (Саундтрек у кінопродукції як особливий вид product placement). Social media: origins, development and prospects. pp. 17-28.

Костюченко, О. (Kostiuchenko O.) and Скалій, А. (Skaliy A.) and Жуков , В. ( W. Zukow ) (2012) The use of manipulative techniques in advertising (Використання маніпулятивних технологій у рекламі ). Current problems of advertisement and image in economy and tourism. pp. 31-37.

This list was generated on Sat Dec 21 18:03:23 2024 EET.