Items where Author is "Yemelyanova, O."

Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Article
Number of items: 3.

Article

Yemelyanova, O. and Shulik, S. (2016) Прагматичний потенціал оказіональних інновацій у дискурсі засобів масової інформації (Pragmatic potential of occasional innovations in mass media discourse). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна» (Вип.61). pp. 8-10.

Yemelyanova, O. and Filonenko, A. (2015) Metaphor as a potent means in realization of tactic of insult (on the basis of English political discourse). Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.53). pp. 9-11.

Yemelyanova, O. and Shcherbak, E. (2015) Morphological represntation of an implicative component in advertising (on English ad copy basis). Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.53). pp. 11-13.

This list was generated on Fri Jul 19 19:00:16 2024 EEST.