Items where Division is "Лабораторія когнітивної психології" and Year is 2010
Г
Гуменюк, У. (U. Gumenyuk ) (2010) Ірраціональні вірування людини як когнітивні утворення. (Irrational beliefs of personality as cognitive formation). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка". Тематичний випуск: "Актуальні проблеми когнітивної психології" (Вип.14). pp. 120-131.
Д
Джонсон, Ф. (Fredrik U. Jönsson) (2010) Ефект емоційної насиченості аромату відносно впевненості щодо його правильної ідентифікації (Odor emotionally effects the confidence in odor naming). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка". Тематичний випуск: "Актуальні проблеми когнітивної психології", Вип.14. pp. 27-42.
Джонсон, Ф. (Fredrik U. Jönsson) (2010) Використання методу багатофакторного шкалювання у дослідженні основного принципу суджень про легкість вивчення. (Using a multidimensional scaling approach to investigate the underlying basis of ease of learning judgments.). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка". Тематичний випуск: "Актуальні проблеми когнітивної психології" (Вип.12). pp. 22-37.
З
Засєкіна, Л.В. (L. Zasiekina) (2010) Профілі значення слова як функція когніції і культури. Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка" (Вип.14). pp. 66-75.
К
Каламаж, Р.В. (R. Kalamazh) (2010) Самоставлення як складова частина емоційно-оцінного компонента Я-концепції.(Self-Attitude as a Part of the Emotional and Estimation Component of the I-Concept.). Психологічні перспективи (Вип.15). pp. 72-81.
Квашук, О.В. (O. Kvashuk) (2010) Сприймання дітьми молодшого шкільного віку телевізійної інформації агресивно-насильницького змісту. (Children perception of television information with aggressive and violent content). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка". Тематичний випуск: "Актуальні проблеми когнітивної психології" (Вип.14). pp. 158-166.
Ковальчук, І. (I. Kovalchuk) (2010) Проблема комунікативної компетентності у вітчизняній та зарубіжній психології. Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка". Тематичний випуск "Актуальні проблеми когнітивної психології". (Вип.14). pp. 167-176.
Коробко, О.М. (O. Korobko) (2010) Стан емоційної напруги у навчальному процесі та когнітивно-поведінкові засоби його подолання. Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка". Тематичний випуск "Актуальні проблеми когнітивної психології". (Вип.14). pp. 177-185.
Л
Лушпай , Л. І. (L. Lushpai) (2010) Гендерні особливості когнітивного стилю у дослідженнях британських вчених. Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка". Тематичний випуск "Актуальні проблеми когнітивної психології". (Вип.14). pp. 193-198.
М
Матласевич , О. В. (О. Matlasevych) (2010) Проблема дослідження моральності в когнітивній парадигмі. (The problem of research morality in cognitive paradigm.). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка". Тематичний випуск: "Актуальні проблеми когнітивної психології" (Вип.14). pp. 199-206.
О
Оксентюк, Н.В. (N. Oksentiuk) (2010) Здібність до рефлексії як фактор когнітивної інтеграції суб'єкта. Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка". Тематичний випуск "Актуальні проблеми когнітивної психології". -. pp. 207-213.
П
Плиска, Ю. (Yu. Plyska) (2010) Теоретичні рефлексії Я-образу вчителя в польській науковій літературі. Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка". Тематичний випуск "Актуальні проблеми когнітивної психології". (Вип.14). pp. 231-247.
Р
Романюк , В. Л. (V. Romaniuk) (2010) Сигнальні системи та проблеми мислення особистості норми і патології (Signal system and problems of thinking of personality in health and disease). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка". Тематичний випуск: "Актуальні проблеми когнітивної психології" (Вип.14). pp. 248-259.
Ш
Шугай, М.А. (М. Shugay ) (2010) Застосування гештальт-підходу до вивчення когнітивних процесів важливих для професійного становлення майбутніх психологів (An application of gestalt approach for studying cognitive processes in professional formation which are important for future psychologist). Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка". Тематичний випуск: "Актуальні проблеми когнітивної психології" (Вип.14). pp. 320-326.