Плиска, Ю. (Yu. Plyska) (2010) Теоретичні рефлексії Я-образу вчителя в польській науковій літературі. Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка". Тематичний випуск "Актуальні проблеми когнітивної психології". (Вип.14). pp. 231-247.
![]() |
PDF
- Published Version
Download (873kB) |
Abstract
У статті розкрито теоретичні аспекти рефлексії Я-образу вчителя в польській науковій літературі. Особлива увага приділяється розкриттю змісту та суті поняття "компетенції" вчителя та його ролі в професійній самореалізації педагога. (The article explores the theoretical aspects of reflection, self-image of a teacher in Polish literature. Particular attention is given to disclose the contents and essence of the concept "competence" teacher and his role in professional self-teacher.)
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Компетенція, професійна компетентність, рефлексія.(Сompetence, professional competence, reflection.) |
Subjects: | by fields of science > Psychology Навчальні матеріали та презентації |
Divisions: | Scientific centre > Laboratory of Cognitive Psychology The College of Humanities > The Department of Psychological and Pedagogical Sciences |
Depositing User: | Галина Цеп'юк |
Date Deposited: | 22 Jun 2011 14:01 |
Last Modified: | 22 Jun 2011 14:01 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/894 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |