Теоретичні рефлексії Я-образу вчителя в польській науковій літературі

Плиска, Ю. (Yu. Plyska) (2010) Теоретичні рефлексії Я-образу вчителя в польській науковій літературі. Наукові записки. Серія "Психологія і педагогіка". Тематичний випуск "Актуальні проблеми когнітивної психології". (Вип.14). pp. 231-247.

[thumbnail of 24.pdf] PDF - Published Version
Download (873kB)

Анотація

У статті розкрито теоретичні аспекти рефлексії Я-образу вчителя в польській науковій літературі. Особлива увага приділяється розкриттю змісту та суті поняття "компетенції" вчителя та його ролі в професійній самореалізації педагога. (The article explores the theoretical aspects of reflection, self-image of a teacher in Polish literature. Particular attention is given to disclose the contents and essence of the concept "competence" teacher and his role in professional self-teacher.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: Компетенція, професійна компетентність, рефлексія.(Сompetence, professional competence, reflection.)
Теми: За напрямами > Психологія
Навчальні матеріали та презентації
Підрозділи: Наукові центри > Лабораторія когнітивної психології
Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра психології та педагогіки
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 22 Чер 2011 14:01
Остання зміна: 22 Чер 2011 14:01
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/894

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент