Кондратюк, Ю. (Kondratuik I.) and Жуков , В. ( W. Zukow ) (2012) Role and functioning of slogans in advertising discourse (Роль та особливості функціонування слоганів у рекламному дискурсі). Social media: origins, development and prospects. pp. 45-62.
![]() |
PDF
Download (116kB) |
Abstract
The article analyzes the features of the functioning of slogans in advertising and their role within the organization, promotion of a product or service. It also emphasizes the general requirements of creation of an effective slogan and peculiarities of its application (У статті проаналізовано особливості функціонування слоганів у сфері реклами та їхню роль для організації, просування продукту чи послуги. Наголошено на загальні вимоги створення ефективного слогану та особливостях його застосування)
Item Type: | Article |
---|---|
Corporate Creators: | Національний університет «Острозька академія» (The National University of Ostroh Academy) |
Uncontrolled Keywords: | Advertising, advertising discourse, slogan, efficiency (Реклама, рекламний дискурс, слоган, ефективність) |
Subjects: | by fields of science > General issues of linguistics and literature > Linguistics. Philology by fields of science > Management of enterprises. Management > Advertising. Information System. PR Навчальні матеріали та презентації |
Divisions: | The College of International Relationship > The Department of Documentation and Information Activities |
Depositing User: | заввідділу Наталя Денисенко |
Date Deposited: | 25 Feb 2013 10:31 |
Last Modified: | 25 Feb 2013 10:31 |
URI: | http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/1644 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |