Ружин, К. (K. Ruzhyn) and Каніболоцька, O. (O. Kanibolotska) (2014) СПЕЦИФІКА ВИВЧЕННЯ ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ (Peculiarity of the studying second foreign language in high school). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна». (Вип.48). pp. 312-314.
![]() |
PDF
- Published Version
Download (277kB) |
Abstract
У статті розглядається питання про використання компаративного/співставного підходу до вивчення другої іноземної мови в опорі на знання та вміння студентів з основної іноземної мови. (The article presents an overview of the use of comparative features / compares approach to learning a second foreign language in reliance on the knowledge and skills of students with basic foreign language.)
Item Type: | Article |
---|---|
Corporate Creators: | Запорізький національний університет |
Uncontrolled Keywords: | Mетодична концепція, зіставний принцип, лінгвістичний досвід, позитивне перенесення, інтерференція, друга іноземна мова (Methodological concept, comparable principle, linguistic experience, positive transfer, interference, a second foreign language) |
Subjects: | by fields of science > General issues of linguistics and literature > Languages |
Divisions: | UNSPECIFIED |
Depositing User: | Галина Цеп'юк |
Date Deposited: | 31 Jan 2015 22:24 |
Last Modified: | 31 Jan 2015 22:24 |
URI: | http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3440 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |