Ружин, К. (K. Ruzhyn) and Каніболоцька, O. (O. Kanibolotska) (2014) СПЕЦИФІКА ВИВЧЕННЯ ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ (Peculiarity of the studying second foreign language in high school). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна». (Вип.48). pp. 312-314.
PDF
- Published Version
Download (277kB) |
Анотація
У статті розглядається питання про використання компаративного/співставного підходу до вивчення
другої іноземної мови в опорі на знання та вміння студентів з основної іноземної мови.
(The article presents an overview of the use of comparative features / compares approach to learning a second
foreign language in reliance on the knowledge and skills of students with basic foreign language.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Mетодична концепція, зіставний принцип, лінгвістичний досвід, позитивне перенесення, інтерференція, друга іноземна мова (Methodological concept, comparable principle, linguistic experience, positive transfer, interference, a second foreign language) |
Теми: | За напрямами > Загальні питання лінгвістики та літератури > Мови |
Підрозділи: | UNSPECIFIED |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 31 Січ 2015 22:24 |
Остання зміна: | 31 Січ 2015 22:24 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/3440 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |