Зубенко, І. Р. (I. Zubenko) (2011) Психологічні детермінанти довіри до електронної комерції. Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка АПН України «Проблеми загальної та педагогічної психології», XIII (7). pp. 64-71. ISSN 2077-2289
![]() |
PDF
- Published Version
Download (379kB) |
Abstract
Успішна взаємодія споживача та електронної комерції залежить від багатьох факторів. Одним з ключових є фактор довіри до систем електронної комерції, який напряму пов’язаний з можливими ризиками. В цій статті розглядаються основні чинники формування довіри споживача згідно з моделлю довіри до електронної комерції (MoTEC — model of trust for electronic commerce). Ця модель пропонує чіткий набір факторів, що найбільш ймовірно вплинуть на довіру покупця, враховуючи особливості дизайну веб-сайту та загальні елементи менеджменту і маркетингу.
Item Type: | Article |
---|---|
Corporate Creators: | UNSPECIFIED |
Uncontrolled Keywords: | довіра, електронна комерція, надійність, ризики, дизайн, менеджмент |
Subjects: | by fields of science > Psychology > Organizational Psychology. Economic Psychology. |
Divisions: | The College of Humanities > The Department of Psychological and Pedagogical Sciences |
Depositing User: | Адміністратор Ігор Зубенко |
Date Deposited: | 18 Jun 2018 08:42 |
Last Modified: | 18 Jun 2018 08:42 |
URI: | http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7088 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |