Digital Repository of Ostroh Academy

Психологічні детермінанти довіри до електронної комерції

Зубенко, І. Р. (I. Zubenko) (2011) Психологічні детермінанти довіри до електронної комерції. Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка АПН України «Проблеми загальної та педагогічної психології», XIII (7). pp. 64-71. ISSN 2077-2289

[img] PDF - Published Version
Download (379kB)

Abstract

Успішна взаємодія споживача та електронної комерції залежить від багатьох факторів. Одним з ключових є фактор довіри до систем електронної комерції, який напряму пов’язаний з можливими ризиками. В цій статті розглядаються основні чинники формування довіри споживача згідно з моделлю довіри до електронної комерції (MoTEC — model of trust for electronic commerce). Ця модель пропонує чіткий набір факторів, що найбільш ймовірно вплинуть на довіру покупця, враховуючи особливості дизайну веб-сайту та загальні елементи менеджменту і маркетингу.

Item Type: Article
Corporate Creators: UNSPECIFIED
Uncontrolled Keywords: довіра, електронна комерція, надійність, ризики, дизайн, менеджмент
Subjects: by fields of science > Psychology > Organizational Psychology. Economic Psychology.
Divisions: The College of Political Studies and Information Management > The Department of Psychological and Pedagogical Sciences
Depositing User: Адміністратор Ігор Зубенко
Date Deposited: 18 Jun 2018 08:42
Last Modified: 18 Jun 2018 08:42
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7088

Actions (login required)

View Item View Item