Зубенко, І. Р. (I. Zubenko) (2011) Психологічні детермінанти довіри до електронної комерції. Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка АПН України «Проблеми загальної та педагогічної психології», XIII (7). pp. 64-71. ISSN 2077-2289
PDF
- Published Version
Download (379kB) |
Анотація
Успішна взаємодія споживача та електронної комерції залежить від багатьох факторів. Одним з ключових є фактор довіри до систем електронної комерції, який напряму пов’язаний з можливими ризиками. В цій статті розглядаються основні чинники формування довіри споживача згідно з моделлю довіри до електронної комерції (MoTEC — model of trust for electronic
commerce). Ця модель пропонує чіткий набір факторів, що найбільш ймовірно вплинуть на довіру покупця, враховуючи особливості дизайну веб-сайту та загальні елементи менеджменту і маркетингу.
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | довіра, електронна комерція, надійність, ризики, дизайн, менеджмент |
Теми: | За напрямами > Психологія > Організаційна психологія. Економічна психологія. |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра психології та педагогіки |
Розмістив/ла: | Адміністратор Ігор Зубенко |
Дата розміщення: | 18 Чер 2018 08:42 |
Остання зміна: | 18 Чер 2018 08:42 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7088 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |