Психологічні детермінанти довіри до електронної комерції

Зубенко, І. Р. (I. Zubenko) (2011) Психологічні детермінанти довіри до електронної комерції. Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка АПН України «Проблеми загальної та педагогічної психології», XIII (7). pp. 64-71. ISSN 2077-2289

[thumbnail of stattya-zubenko-kiev-2011.pdf] PDF - Published Version
Download (379kB)

Анотація

Успішна взаємодія споживача та електронної комерції залежить від багатьох факторів. Одним з ключових є фактор довіри до систем електронної комерції, який напряму пов’язаний з можливими ризиками. В цій статті розглядаються основні чинники формування довіри споживача згідно з моделлю довіри до електронної комерції (MoTEC — model of trust for electronic
commerce). Ця модель пропонує чіткий набір факторів, що найбільш ймовірно вплинуть на довіру покупця, враховуючи особливості дизайну веб-сайту та загальні елементи менеджменту і маркетингу.

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: довіра, електронна комерція, надійність, ризики, дизайн, менеджмент
Теми: За напрямами > Психологія > Організаційна психологія. Економічна психологія.
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра психології та педагогіки
Розмістив/ла: Адміністратор Ігор Зубенко
Дата розміщення: 18 Чер 2018 08:42
Остання зміна: 18 Чер 2018 08:42
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7088

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент