Digital Repository of Ostroh Academy

Iлюзія знання як помилка метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності

Каламаж, Р. В. (R. Kalamazh) and Августюк, М. M. (M. Avgustiuk) (2016) Iлюзія знання як помилка метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» (Вип.4). pp. 19-29. ISSN 2415–7384

[img] PDF - Published Version
Download (390kB)

Abstract

У статті розглянуто ілюзію знання як помилку метакогнітивного моніторингу, яка виникає внаслідок надмірної суб’єктивної впевненості у знанні, що не відповідає об’єктивній успішності виконання завдання. Визначено роль ілюзії знання у продуктивності навчальної діяльності. Зокрема, пояснено причини та механізми виникнення ілюзії знання, її негативні наслідки в навчальній діяльності студентів, окреслено шляхи нівелювання негативного впливу ілюзії знання на ефективність навчальної діяльності. (The paper highlights the illusion of knowing regarded as metacognitive monitoring error resulting from subjective overconfi dence in knowing that does not meet the objective success of task performance. We analyze the role of the illusion of knowing in the productivity of educational activity. In particular, we explain the reasons and mechanisms of the illusion of knowing, its negative consequences in the educational activity of students, outline the possible ways of the annihilation of the negative infl uence of the illusion of knowing on the effectiveness of educational activity.)

Item Type: Article
Corporate Creators: Національний університет «Острозька академія» (National University «Ostroh Academy»), Національний університет «Острозька академія» (National University «Ostroh Academy»)
Uncontrolled Keywords: ілюзія знання, ілюзорне знання, метакогнітивний моніторинг, навчальна діяльність, негативний вплив (illusion of knowing, illusory knowledge, metacognitive monitoring, educational activity, negative infl uence)
Subjects: by fields of science > Psychology
Divisions: The College of Humanities > The Department of Psychological and Pedagogical Sciences
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 25 Jan 2019 11:55
Last Modified: 25 Jan 2019 11:55
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7504

Actions (login required)

View Item View Item