Психолого-педагогічні умови реалізації групової проектної діяльності під час вивчення іноземної мови

Каламаж, В. O. (V. Kalamazh) (2016) Психолого-педагогічні умови реалізації групової проектної діяльності під час вивчення іноземної мови. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» (Вип.4). pp. 104-116. ISSN 966-7631-15-Х

[thumbnail of 12.pdf] PDF - Published Version
Download (355kB)

Анотація

У статті визначено психолого-педагогічні умови забезпечення ефективності групових проектів під час вивчення іноземної мови.
Узагальнено переваги та недоліки групових проектів, а також виокремлено можливі причини виникнення останніх. Запропоновано структуру додаткових компетентностей викладача іноземної мови для ефективного управління груповою проектною діяльністю.
(This article defi nes psycho-pedagogical conditions of group projects’ effectiveness in the process of learning a foreign language. Advantages and disadvantages of group projects were generalized and possible causes of emerging of latter ones were distinguished. The author proposed a structure of additional competencies of a foreign language instructor for effective management of a group project activity.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: групова проектна діяльність, професійнозначимі компетенції, проектне мислення, сумісна діяльність (group project activity, professional signifi cant competencies, project thinking, joint activity)
Теми: За напрямами > Освіта > Педагогіка
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра психології та педагогіки
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 26 Січ 2019 10:10
Остання зміна: 26 Січ 2019 10:10
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7512

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент