Digital Repository of Ostroh Academy

Психолого-педагогічні умови реалізації групової проектної діяльності під час вивчення іноземної мови

Каламаж, В. O. (V. Kalamazh) (2016) Психолого-педагогічні умови реалізації групової проектної діяльності під час вивчення іноземної мови. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» (Вип.4). pp. 104-116. ISSN 966-7631-15-Х

[img] PDF - Published Version
Download (355kB)

Abstract

У статті визначено психолого-педагогічні умови забезпечення ефективності групових проектів під час вивчення іноземної мови. Узагальнено переваги та недоліки групових проектів, а також виокремлено можливі причини виникнення останніх. Запропоновано структуру додаткових компетентностей викладача іноземної мови для ефективного управління груповою проектною діяльністю. (This article defi nes psycho-pedagogical conditions of group projects’ effectiveness in the process of learning a foreign language. Advantages and disadvantages of group projects were generalized and possible causes of emerging of latter ones were distinguished. The author proposed a structure of additional competencies of a foreign language instructor for effective management of a group project activity.)

Item Type: Article
Corporate Creators: Національний університет «Острозька академія» (National University «Ostroh Academy»)
Uncontrolled Keywords: групова проектна діяльність, професійнозначимі компетенції, проектне мислення, сумісна діяльність (group project activity, professional signifi cant competencies, project thinking, joint activity)
Subjects: by fields of science > Education > Pedagogics
Divisions: The College of Political Studies and Information Management > The Department of Psychological and Pedagogical Sciences
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 26 Jan 2019 10:10
Last Modified: 26 Jan 2019 10:10
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7512

Actions (login required)

View Item View Item