Каламаж, В. O. (V. Kalamazh) (2016) Психолого-педагогічні умови реалізації групової проектної діяльності під час вивчення іноземної мови. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» (Вип.4). pp. 104-116. ISSN 966-7631-15-Х
PDF
- Published Version
Download (355kB) |
Анотація
У статті визначено психолого-педагогічні умови забезпечення ефективності групових проектів під час вивчення іноземної мови.
Узагальнено переваги та недоліки групових проектів, а також виокремлено можливі причини виникнення останніх. Запропоновано структуру додаткових компетентностей викладача іноземної мови для ефективного управління груповою проектною діяльністю.
(This article defi nes psycho-pedagogical conditions of group projects’ effectiveness in the process of learning a foreign language. Advantages and disadvantages of group projects were generalized and possible causes of emerging of latter ones were distinguished. The author proposed a structure of additional competencies of a foreign language instructor for effective management of a group project activity.)
Тип файлу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | групова проектна діяльність, професійнозначимі компетенції, проектне мислення, сумісна діяльність (group project activity, professional signifi cant competencies, project thinking, joint activity) |
Теми: | За напрямами > Освіта > Педагогіка |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра психології та педагогіки |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 26 Січ 2019 10:10 |
Остання зміна: | 26 Січ 2019 10:10 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7512 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |