Digital Repository of Ostroh Academy

Метакогнітивний моніторинг і метакогнітивні стратегії у навчальній діяльності студентів (Metacognitive monitoring and metacognitive strategies for educational activities of students)

Балашов, Eдуард. (Еduard Balashov) (2018) Метакогнітивний моніторинг і метакогнітивні стратегії у навчальній діяльності студентів (Metacognitive monitoring and metacognitive strategies for educational activities of students). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : збірник наукових праць (Вип.6). pp. 44-48. ISSN 2415–7384

[img] PDF - Published Version
Download (320kB)

Abstract

У статті розглянуто теоретичні підходи до визначення змісту й особливостей поняття «метакогнітивний моніторинг навчальної діяльності студентів». Охарактеризовано основі види метакогнітивних стратегій у навчальній діяльності. Здійснено теоретичний аналіз методологічних основ діагностування метакогнітивної діяльності студентів у психологічній науці. (The theoretical approaches to the defi nition of the content and characteristics of metacognitive monitoring of educational activity of student have been discussed in the articles. The main types of metacognitive strategies in educational activity have been characterized. The theoretical analysis of methodological foundations of diagnosis of metacognitive activities of students in psychological science has been executed.)

Item Type: Article
Corporate Creators: Національний університет "Острозька академія" (The National University of Ostroh Academy)
Uncontrolled Keywords: навчальна діяльність студентів, метакогнітивна пізнавальна стратегія, особистість, метакогнітивний моніторинг, методологія діагностики метакогнітивної діяльності (educational activity of students; metacognitive educational strategy, personality, metacognitive monitoring, methodology of diagnosis of metacognitive activity)
Subjects: by fields of science > Psychology
Divisions: The College of Political Studies and Information Management > The Department of Psychological and Pedagogical Sciences
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 11 Feb 2019 14:54
Last Modified: 11 Feb 2019 14:54
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7550

Actions (login required)

View Item View Item