Захаревич, Наталія (Natalia Zaharevich) (2018) Психологічні механізми метакогнітивного моніторингу в процесі формування ключових компетентностей у старшокласників (Psychological mechanisms of metacognitive monitoring in the process of forming key competencies in older managers). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : збірник наукових праць (Вип. 6). pp. 49-53. ISSN 2415–7384
![]() |
PDF
- Published Version
Download (317kB) |
Abstract
У статті розглянуто теоретичні підходи до визначення змісту метакогнітивного моніторингу у процесі навчання; уточнено сутність поняття «метапізнання»; визначено основні компоненти саморегульованого навчання, які суттєво впливають на формування у старшокласників необхідних для самореалізації особистості ключових компетентностей; охарактеризовано структурні компоненти метакогнітивних процесів: знання про метакогніції, моніторинг метакогнітивних процесів і їх контроль; зазначено, що метакогнітивний моніторинг сприяє ефективному навчанню особистості учнів старших класів. (The article deals with theoretical approaches to the defi nition of the content of metacognitive monitoring in the learning process; the essence of the concept of “meta-knowledge” is specifi ed; the main components of self-regulated learning, which substantially infl uence the formation of personal key competencies of senior students necessary for their self-realization are defi ned; the structural components of metacognitive processes are characterized: knowledge of metacognition, monitoring of metacognitive processes and their control; іt is noted that metacognitive monitoring helps the effective education of the personality of senior students.)
Item Type: | Article |
---|---|
Corporate Creators: | Національний університет "Острозька академія" (The National University of Ostroh Academy) |
Uncontrolled Keywords: | метапізнання, метакогнітивний моніторинг, ключові конпетентності, саморегульоване навчання (meta-knowledge, metacognitive monitoring, key competencies, self-regulated learning) |
Subjects: | by fields of science > Psychology |
Divisions: | The College of Humanities > The Department of Psychological and Pedagogical Sciences |
Depositing User: | Галина Цеп'юк |
Date Deposited: | 13 Feb 2019 10:50 |
Last Modified: | 13 Feb 2019 10:50 |
URI: | http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7551 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |