Психологічні механізми метакогнітивного моніторингу в процесі формування ключових компетентностей у старшокласників (Psychological mechanisms of metacognitive monitoring in the process of forming key competencies in older managers)

Захаревич, Наталія (Natalia Zaharevich) (2018) Психологічні механізми метакогнітивного моніторингу в процесі формування ключових компетентностей у старшокласників (Psychological mechanisms of metacognitive monitoring in the process of forming key competencies in older managers). Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : збірник наукових праць (Вип. 6). pp. 49-53. ISSN 2415–7384

[thumbnail of 11.pdf] PDF - Published Version
Download (317kB)

Анотація

У статті розглянуто теоретичні підходи до визначення змісту метакогнітивного моніторингу у процесі навчання; уточнено сутність поняття «метапізнання»; визначено основні компоненти саморегульованого навчання,
які суттєво впливають на формування у старшокласників необхідних для самореалізації особистості ключових
компетентностей; охарактеризовано структурні компоненти метакогнітивних процесів: знання про метакогніції, моніторинг метакогнітивних процесів і їх контроль; зазначено, що метакогнітивний моніторинг сприяє ефективному навчанню особистості учнів старших класів.
(The article deals with theoretical approaches to the defi nition of the content of metacognitive monitoring in the learning process; the essence of the concept of “meta-knowledge” is specifi ed; the main components of self-regulated learning, which substantially infl uence the formation of personal key competencies of senior students necessary for their self-realization are
defi ned; the structural components of metacognitive processes are characterized: knowledge of metacognition, monitoring of metacognitive processes and their control; іt is noted that metacognitive monitoring helps the effective education of the personality of senior students.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: метапізнання, метакогнітивний моніторинг, ключові конпетентності, саморегульоване навчання (meta-knowledge, metacognitive monitoring, key competencies, self-regulated learning)
Теми: За напрямами > Психологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра психології та педагогіки
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 13 Лют 2019 10:50
Остання зміна: 13 Лют 2019 10:50
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7551

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент