Digital Repository of Ostroh Academy

Психологічні бар’єри та ресурси реалізації акмеологічних компетентностей вчителів початкових класів закладів загальної середньої освіти (Psychological barriers and resources of acmeological competencies realization of primary school teachers of general secondary education bodies)

Гандзілевська, Г. (H. Handzilevska) (2018) Психологічні бар’єри та ресурси реалізації акмеологічних компетентностей вчителів початкових класів закладів загальної середньої освіти (Psychological barriers and resources of acmeological competencies realization of primary school teachers of general secondary education bodies). Наукові записки Національного університету «Острозька академія» серія «Психологія» (7). pp. 9-13.

[img] PDF - Published Version
Download (482kB)
Official URL: https://journals.oa.edu.ua/Psychology/article/view...

Abstract

У дослідженні акмеологічні компетентності вчителів початкових класів вивчаються у контексті реалізації професійного сценарію. Увагу зосереджено на здатності вчителя до використання/поширення інновацій у педагогічній науці та практиці. На емпіричному рівні досліджено сценарні установки як психологічні бар’єри реалізації виділеної компетентності. Виявлено потребу у розвитку особистісної готовності до змін вчителів початкових класів, що вивчається як акмеологічний ресурс педагога, а отже штучному формуванні акмеологічного імунітету. (This article deals with the acmeological competences of primary school teachers in the context of the implementation of a professional scenario. Attention is focused on the teacher’s ability to use / disseminate innovations in pedagogical science and practice. At the empirical level, scripted instructions were investigated as psychological barriers to the implementation of the identified competency. The need to develop personal readiness for the changes of primary school teachers is identified, which is studied as an acmeological resource of the teacher, and hence artificial formation of acmeological immunity.)

Item Type: Article
Corporate Creators: Національний університет «Острозька академія» (Ostroh Academy National University)
Uncontrolled Keywords: акмеологізація,акмеологічні компетентності, акмересурси, вчителі початкових класів, про-фесійний сценарій, психологічні бар’єри (acmeologization, acmeological competencies, acmeresources, primary school teachers, professional sce-nario, psychological barriers)
Subjects: by fields of science > Psychology
Divisions: The College of Political Studies and Information Management > The Department of Psychological and Pedagogical Sciences
Depositing User: Галина Цеп'юк
Date Deposited: 23 Dec 2019 15:55
Last Modified: 23 Dec 2019 15:55
URI: http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7954

Actions (login required)

View Item View Item