Психологічні бар’єри та ресурси реалізації акмеологічних компетентностей вчителів початкових класів закладів загальної середньої освіти (Psychological barriers and resources of acmeological competencies realization of primary school teachers of general secondary education bodies)

Гандзілевська, Г. (H. Handzilevska) (2018) Психологічні бар’єри та ресурси реалізації акмеологічних компетентностей вчителів початкових класів закладів загальної середньої освіти (Psychological barriers and resources of acmeological competencies realization of primary school teachers of general secondary education bodies). Наукові записки Національного університету «Острозька академія» серія «Психологія» (7). pp. 9-13.

[thumbnail of Гандзілевська.pdf] PDF - Published Version
Download (482kB)

Анотація

У дослідженні акмеологічні компетентності вчителів початкових класів вивчаються у контексті реалізації професійного сценарію. Увагу зосереджено
на здатності вчителя до використання/поширення інновацій у педагогічній науці та практиці. На емпіричному рівні досліджено сценарні установки як психологічні бар’єри реалізації виділеної компетентності. Виявлено потребу у
розвитку особистісної готовності до змін вчителів початкових класів, що вивчається як акмеологічний ресурс педагога, а отже штучному формуванні акмеологічного імунітету.
(This article deals with the acmeological competences of primary school teachers in the context of the implementation of a professional scenario. Attention is
focused on the teacher’s ability to use / disseminate innovations in pedagogical science and practice. At the empirical level, scripted instructions were investigated as psychological barriers to the implementation of the identified competency. The need to develop personal readiness for the changes of primary school teachers is identified, which is studied as an acmeological resource of the teacher, and hence artificial
formation of acmeological immunity.)

Тип файлу: Стаття
Ключові слова: акмеологізація,акмеологічні компетентності, акмересурси, вчителі початкових класів, про-фесійний сценарій, психологічні бар’єри (acmeologization, acmeological competencies, acmeresources, primary school teachers, professional sce-nario, psychological barriers)
Теми: За напрямами > Психологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра психології та педагогіки
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 23 Гру 2019 15:55
Остання зміна: 23 Гру 2019 15:55
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/7954

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент