Августюк, М. М. (2022) Методичні поради до підвищення точності метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності в здобувачів вищої освіти. Вид-во НаУОА, Острог.
![]() |
PDF
- Published Version
Download (1MB) |
Abstract
Методичні поради призначені для здобувачів вищої освіти, викладачів та психологів, а також усіх суб’єктів пізнавальної діяльності, які працюють з інформацією. У порадах висвітлено теоретичний аспект вивчення чинників точності метакогнітивного моніторингу, окреслено можливі шляхи підвищення точності метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності в студентів, зокрема, наведено приклади практичних методів підвищення точності метакогнітивного моніторингу у вигляді опитувальників та тренінгових занять.
Item Type: | Book |
---|---|
Corporate Creators: | Національний університет "Острозька академія" |
Additional Information: | DOI 10.25264/20.09.2022/2 |
Subjects: | by fields of science > Psychology |
Divisions: | The College of Humanities > The Department of Psychological and Pedagogical Sciences |
Depositing User: | Галина Цеп'юк |
Date Deposited: | 17 Oct 2022 08:37 |
Last Modified: | 17 Oct 2022 08:37 |
URI: | http://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/8742 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |