Методичні поради до підвищення точності метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності в здобувачів вищої освіти

Августюк, М. М. (2022) Методичні поради до підвищення точності метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності в здобувачів вищої освіти. Вид-во НаУОА, Острог.

[thumbnail of Методичні поради_метакогнітивний моніторинг.pdf] PDF - Published Version
Download (1MB)

Анотація

Методичні поради призначені для здобувачів
вищої освіти, викладачів та психологів, а також усіх
суб’єктів пізнавальної діяльності, які працюють
з інформацією. У порадах висвітлено теоретичний
аспект вивчення чинників точності метакогнітивного
моніторингу, окреслено можливі шляхи підвищення
точності метакогнітивного моніторингу навчальної
діяльності в студентів, зокрема, наведено приклади
практичних методів підвищення точності метакогнітивного моніторингу у вигляді опитувальників та
тренінгових занять.

Тип файлу: Книга
Additional Information: DOI 10.25264/20.09.2022/2
Теми: За напрямами > Психологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра психології та педагогіки
Розмістив/ла: Галина Цеп'юк
Дата розміщення: 17 Жов 2022 08:37
Остання зміна: 17 Жов 2022 08:37
URI: https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/8742

Actions (login required)

Переглянути елемент Переглянути елемент