Августюк, М. М. (2022) Методичні поради до підвищення точності метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності в здобувачів вищої освіти. Вид-во НаУОА, Острог.
PDF
- Published Version
Download (1MB) |
Анотація
Методичні поради призначені для здобувачів
вищої освіти, викладачів та психологів, а також усіх
суб’єктів пізнавальної діяльності, які працюють
з інформацією. У порадах висвітлено теоретичний
аспект вивчення чинників точності метакогнітивного
моніторингу, окреслено можливі шляхи підвищення
точності метакогнітивного моніторингу навчальної
діяльності в студентів, зокрема, наведено приклади
практичних методів підвищення точності метакогнітивного моніторингу у вигляді опитувальників та
тренінгових занять.
Тип файлу: | Книга |
---|---|
Additional Information: | DOI 10.25264/20.09.2022/2 |
Теми: | За напрямами > Психологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-гуманітарного менеджменту > Кафедра психології та педагогіки |
Розмістив/ла: | Галина Цеп'юк |
Дата розміщення: | 17 Жов 2022 08:37 |
Остання зміна: | 17 Жов 2022 08:37 |
URI: | https://eprints.oa.edu.ua/id/eprint/8742 |
Actions (login required)
Переглянути елемент |